Amikor a Mazda bemutatta az MX-30 fedélzeti hatótávolság-növelővel szerelt változatát, legalább annyian örültek annak, hogy a cég feltámasztotta Wankel-motoros szakértelmét, mint ahányan bosszankodtak, hogy miért nem valami nagyobb, sportosabb, dögösebb kivitelben tér vissza az ikonikus bolygódugattyús erőforrás… A válasz persze egyszerű: nem lehet ajtóstul rontani a házba.
Egy vadonatúj motor kifejlesztése mindig rengeteg időt, pénzt és emberi erőforrást visz el, ezért érdemes a lehető legszélesebb körben biztosítani a technológia alkalmazhatóságát. Az MX-30 R-EV az első lépés volt egy olyan folyamatban, amelynek a jelek szerint már legalább egy, de inkább több további fázisa is lesz.
Egy vadonatúj motor kifejlesztése mindig rengeteg időt, pénzt és emberi erőforrást visz el, ezért érdemes a lehető legszélesebb körben biztosítani a technológia alkalmazhatóságát. Az MX-30 R-EV az első lépés volt egy olyan folyamatban, amelynek a jelek szerint már legalább egy, de inkább több további fázisa is lesz.