Hírek

Ugyan arról még nem született döntés, hogy SUV vagy szedán lesz az Alfa Romeo következő nagy modellje, de az már biztosnak látszik, hogy az Egyesült Államokban fogják fejleszteni. Közben úgy tűnik, egy szupersportautó bemutatása is tervben van az olasz márkánál.

Azt mindenki tudja, hogy a Nissan a világ egyik legnagyobb villanyautó-gyártója. Azt viszont talán kevesebben, hogy az egyik legrégebbi is. Nézd meg, milyen fejlesztések vezettek korunk legismertebb elektromos autójához: a Nissan Leafhez.

Egyelőre csak két fotót közölt a Fiat az új, négyajtós terepkupéjáról, a Fastback-ről. Az autót a Dél-Amerikai piacon lehet majd megvásárolni, európai értékesítésről nincs szó. Pedig elférne a Fastback Európában is, hiszen a Stellantis más márkái - a Citroën és a Peugeot is - kínálnak ilyen modellt.

Sokan hiszik azt, hogy egy derűs és különleges használt autó csak fájó szervizköltségek árán, aránytalan kiadásokkal lehet a társunk. Pedig nem szükségszerű, hogy a mindennapokat vidámsággal megtöltő autók anyagi romlásba döntsenek.

90 évvel ezelőtt, 1932-ben mutatták be a Peugeot első olyan modelljét, amelynek típusszáma hármassal kezdődött. Ez volt a 301-es, amelynek karosszériája már nem fából, hanem acélból készült, motorjához pedig már nem kellett kurbli, hanem elektromos indítómotorral rendelkezett. Az eltelt 90 év alatt számozásban eljutottak 301-től egészen a 308-ig, de ez sokkal több modellt jelentett, hiszen egy-egy szám több generációt is megélt.

Jövőre már a mi kontinensünkön is kapható lesz a Ford Bronco, melynek neve betöretlen vadlovat jelent. A nálunk újnak számító modell Amerikában igazi legenda, és biztosan itt is rengeteg rajongója lesz.

Vadonatúj, ám több évtizedes hagyományokkal rendelkező, felső kategóriás modellt vezet be globális piacain a Toyota. A Crown nemzetközi reneszánsza jól mutatja a Toyota innovatív termékstratégiáját, a modellsorozat történeti áttekintése pedig egyben arra is rávilágít, hogy milyen értékekkel vértezi fel csúcskategóriás típusait a Toyota.

Energiaválság van Európában, egekbe emelkedtek az üzemanyagárak, az elmúlt évekre visszatekintve a hazai 480 forintos hatósági ár is súlyos. Minden korábbinál fontosabb, hogy takarékos legyen, akár új, akár használt autót keresünk. Az utóbbi 5-6 év típusai között szinte minden kategóriában akadnak olyanok, amelyek kiugróan alacsony fogyasztást produkálnak.

Azt mondják, a motorsportban nem az ellenfél, hanem saját maga ellen versenyez az ember: a legjobbat kell adnunk, aztán majd kiderül, hogy ez elegendő-e a sikerhez, vagy sem. A Mazda Wankel-motoros raliszörnyetege hiába hozta a legjobb formáját, a sors egyszerűen másfelé kacsintgatott. Ez azonban semmi nem változtat azon, hogy a Mazda RX-7 Evo az egyik legizgalmasabb konstrukció, amelyet a félelmetes B csoportos boszorkánykonyhán kifőztek…

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely