Hírek

Hangra változhat meg a Renault-k utastere

Ha autóipari fejlesztésekről esik szó, mostanában legtöbbször elektromos hajtásláncokra vagy online multimédiás rendszerekre gondolunk. Annak a Renault-innovációnak, amivel most foglalkozunk, látszólag egyikhez sincs köze – de persze minden mindennel összefügg…
A Rafale tavaly nyári bemutatásával, majd a Scénic premierjével a Renault egy régóta tartó innovációs sikerszériára tette fel a koronát.

A francia autógyártó új zászlóshajója, valamint a márka valaha volt egyik legfontosabb típusának újraértelmezése lezárja az elektromos átállás fázisát.

A 2024-ben érkező újdonságok, mindenekelőtt a radikális R5, pedig már egy vadonatúj világban alkotják újra a Renault-t.
De ne szaladjunk elébe a dolgoknak, hiszen a jelen is tartogat jó néhány forradalmi meglepetést.

A Rafale és a Scénic a Renault hajtáslánc-stratégiájának két párhuzamos ágát képviselik: az előbbi full hibrid (azaz a benzinmotorral vállvetve dolgozó villanymotort tápláló akkumulátor nem igényel külső töltést), míg az utóbbi akkumulátoros elektromos, tehát egyáltalán nem rendelkezik belső égésű motorral. Emellett az alapvető különbség mellett azonban számos kényelmi jellemzőjükben megegyeznek a modellek, beleértve legnagyobb újdonságukat – és ezt most szó szerint kell érteni.

A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://carnet.hu/renault/hirek/hangra-valtozhat-meg-a-renault-k-utastere
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely