Hírek

Minden ízében a spórolás, a takarékosság guruló szobra a Dacia első villanyautója, a mindössze 44 lóerős Spring. A román gyártó szerint ez ma az autózás minimuma, amivel a lehető legolcsóbban tehetőek meg a kilométerek, de vajon hogy szerepel a mindennapos használatban?

Szokatlan próbára vállalkozott a Ford e-sport-csapata, a Team Fordzilla: mielőtt beléptek a virtuális versenyprogramba, felöltötték a márka speciális öltözékeit, amelyek az ittasságot, a másnaposságot és az álmosságot szimulálják. A futamok nagyon tanulságosan alakultak.

A szigorodó emissziós korlátozások miatt talán most adódik az utolsó esély olyan autót választani, ami meghatározó élmény lesz akár évtizedeken át. Jöjjenek a vérpezsdítő modellek!

A digitális és a kézzel fogható világ ötvözésével nagyságrendekkel felgyorsítja szerelőinek, minőségellenőreinek felkészítését a Nissan. A fejlesztés a vegyes valóság szélesebb körű alkalmazásának a része.

Akár M-betűként, akár magasba törő szárnyként értelmezzük (egyébként mindkettő helyes), a Mazda logója legalább annyira egyedi és karakteres, mint a hirosimai márka gyártmányai. Ahogy az adott korszakban megjelenő autóknak úgy a változó emblémának is megvan a története. Elmeséljük.

A Ford Pro Electric SuperVan nevébe minden aktuális üzenetet belezsúfoltak: ott a márkanév, az új haszonjárműves üzletág neve, egy utalás az elektromos hajtásra és egy másik a szuper teljesítményre. Kár, hogy a 2000 lóerőt kihagyták belőle, pedig pont az a legizgalmasabb.

Legalább 1400 arca van a Piaggio Porter NP6-nak, mely teljesen más oldalról közelíti meg a szállítási feladatokat, mint a legtöbb haszongépjármű. Hogy ez miért is jó? Most kiderül!

Két kulcsfontosságú újdonsággal frissíti elektromos haszonjármű-kínálatát a Renault. A vadonatúj Kangoo piacvezető hatótávolságával, míg a Master modellcsalád rendkívül sokoldalú választékával hívja fel magára a figyelmet.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely