Hírek

A Mazda egyik vezető európai importőre magasra emelte a fenntarthatóság zászlaját. A cég modern és veterán modellekből álló tesztflottáját ma már csak minimális szénlábnyomú, szintetikus üzemanyaggal tankolják, így mutatva példát az ügyfeleknek és az iparágnak.

Van a Renault-nak egy titkos minigyára, ahová a cég alkalmazottai közül is csak a kiválasztott kevesek léphetnek be, az itt épített prototípusok pedig a szokásoson túl egy egészen különleges célt is szolgálnak.

Hálózatba kapcsolt technológiákkal, innovatív formavilággal emeli a lécet a Peugeot Cycles, a világ egyik legrégebb óta működő kerékpárgyártója. Most bemutatott típusai egy vadonatúj együttműködés első gyümölcseként előlegeznek meg további formabontó megoldásokat.

Szinte minden Toyotában megtalálható a jelentős fogyasztáscsökkentés kulcsa: az ECO üzemmód némi nyugalomért cserébe mérhetően gazdaságosabb közlekedést kínál. Az elméletet a gyakorlatban is igazolták a Toyota mobilitási szolgáltatásokra szakosodott leányvállalatának kutatói.

Egy váratlan helyzetben az autóra vállalt jótállás rendkívül fontossá válhat. Áttekintjük, hogy a CarNet márkái milyen garanciális védelmet kínálnak a belső égésű motoros és a hibrid személyautókhoz.

A motorsport újabb ágazatában, annak is a legmagasabb szintjén bizonyította rátermettségét az Alpine. A Pikes Peak-i hegyi felfutó versenyen elért eredmény önmagában is lenyűgöző, ám talán annál is érdekfeszítőbb, ahogyan – és amiért – a márka felkapaszkodott a felhők közé.

Egy autómániásnak mindig külön élvezet, ha láthatja, hogyan készült rajongása tárgya. Egy olyan szerelemmárkánál, mint az Abarth, pedig ez hatványozottan igaz, főleg ha egészen visszamehetünk a tervezőasztalig, és megismerhetjük azokat a rajzokat, amelyeket még szabadkézzel vetettek papírra (monitorra) a designerek. Az új elektromos Abarth 500e még a rajzokon is vagány!

Használt autót választani nemcsak rizikós, de időigényes folyamat is. Cikkünkkel azoknak igyekszünk tanácsot adni, akinek nem ez a szakmájuk, és mérsékelni szeretnék az óhatatlanul jelen lévő kockázatokat.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely