Hírek

Mérföldkőhöz segítette hozzá az európai autópiacot a Dacia Spring: a városi villanyautót csont nélkül választották meg az egyik legnagyobb brit lapkiadó olvasói az év legjobb ár/érték arányú típusának. A stafétát saját márkatársától vehette át a parányi elektromos jármű.

Kiküszöbölte elődje gyenge pontjait, miközben sokkal merészebb külsőbe bújt a Hyundai Kona második generációja. Magas felszereltséggel és hibrid hajtással vezettük a népszerű modellt.

Négy éven belül nyolc vadonatúj modellt vezet be nemzetközi piacain a Renault. Az új generációs padlólemezekre épülő járművekkel tovább szilárdítja már ma is jelentős Európán kívüli jelenlétét a márka.

1998-ban mutatta be a Fiat a praktikusságáról és egyben megosztó külsejéről elhíresült Multiplát. Az egyterű modellt szinte minden autós újság megválasztotta a világ legcsúnyább autójának, de mindig elismerték azt, hogy kevés praktikusabb, jobban variálható autó létezik nála.

Még 11 éves sem volt, amikor a fiatal Karl bőrrel borította be rollerjének fából készült kerekét, megelőzve így a környék nagyobb srácait. Ez a versenyszellem csak erősödött, és végigkísérte életét. A nevét viselő márka legendává vált és hallatán birtoklási vágyat ébreszt az autórajongók körében. Carlo Abarth 115 évvel ezelőtt, 1908. November 15-én született.

Erő? Kisugárzás? Vezetési élmény? Ez mind és még valami? Aligha jósolható meg előre, melyik autó válik kultikussá, de időnként megtörténik a csoda. Legendás, de megfizethető használt autókat mutatunk be a CarNet márkáinak történelméből.

Hatékonyság helyett vezetési élmény – a Toyota állítja, a Prius körül minden megváltozott. Kipróbáltuk, mit tud a hibridtörténelem legendája 2023-ban.

Egyszerre két kerek darabszámot ünnepelhet a japán márka. Miközben az elmúlt tíz évben félmillió Suzuki S-Cross épült Esztergomban, az anyavállalat globális termelése elérte a bámulatos 80 milliós darabszámot.

Minél gyorsabban vezetünk, annál inkább a minket körülvevő levegő válik az autónkra ható erők legfontosabb forrásává. Hogy ezen erők káros hatásait kiküszöböljék – vagy még inkább a menetszelet saját céljaikra felhasználhassák –, a Ford áramlástani szakemberei a legváratlanabb megoldásokra is hajlandóak.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely