Hírek

Fontos újdonságot hoz 2024 a Suzuki számára: a vadonatúj Swift formavilágában erős kötődést mutat a jelenlegi modellhez, illetve annak bizonyos műszaki megoldásait is megörökli. Egy valamin azért szívesen változtattunk volna.

Digitális szolgáltatásaiban és vezetői környezetében a személyautók világát idézi, ugyanakkor áruszállítóként is nagyságrendeket fejlődött a Renault Master, amely 43 év után elérkezett negyedik generációjához.

Legyünk bár zenészek, politikusok vagy autógyártók, minősít bennünket, hogy kivel lépünk együttműködésre. Az Alpine és a Lapierre a maguk műfajában hasonló értékeket képviselnek, és hasonlóan magas elismertségnek örvendenek, kooperációjuk tehát nemcsak magától értetődő, de rendkívül eredményes is.

Mindannyiunk életében meghatározó az első saját autó, pláne, ha ezzel az autóval tanulunk meg vezetni és kezdünk közlekedni. Segítünk a kezdő vezetőknek jól választani a jutányos használt autók közül.

A PEUGEOT többi modelljéhez hasonlóan az E-RIFTER is folyamatosan fejlődik a villamosítás és a hatékonyság terén. A legkülönbözőbb ügyfelek igényeit kielégítő, rendkívül felhasználóbarát jármű, mely felvillanyozza a hétköznapokat.

Töretlenül erősíti pozícióit a Dacia. Az év első három negyedévében hajszál híján félmillió autót adott el világszerte a márka, ami pedig Európát illeti, egyre biztosabb, hogy az év végével komoly ünneplésre lesz okunk.

Az Euro NCAP könnyű haszonjárműveket minősítő programjának bevezetése óta először fordult elő, hogy egy modell megkapta a legjobb, platina szintű értékelést. Az már csak hab a tortán, hogy a kimagaslóan biztonságos Transit Courier csaknem maximális pontszámmal érte el ezt a bravúrt.

Futurisztikus formái miatt egyből elektromos hajtást csatol a képzeletünk a Konához, pedig igazán erős benzines motorral is készül, a csúcsváltozat pedig ez az összkerékhajtású kivitel.

A Mazda fogta a világ legkülönlegesebb generátoros elektromos hajtásláncát, több mint megduplázta a teljesítményét, majd beépítette egy olyan tanulmányautóba, amiért sokan a lelkünket eladnánk, hogy vezethessük. Talán egyszer még össze is jöhet.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely