A Ford európai eladásainak jelenlegi sikerkovácsa a városi használatra méretezett, csábítóan divatos Puma. 2024-ben Európában a Ford 426 ezer autót értékesített, amelyek közül a legtöbb Puma nevet viselt, 149 ezer fogyott a szabadidő-autóból. A kék oválos gyártónál pedig tudják, hogy a meleg vasat kell ütni, ezért tavaly egy – főleg belteret érintő – ráncfelvarrással dobták fel a modellt, 2025-re pedig még nagyobb durranást tartogattak.
Idén dobták piacra a teljesen elektromos hajtáslánccal szerelt kivitelt, ami választ adott arra a kérdésre, hogy a Fordnál képesek-e a belső égésű motorral közös platformra egy jól vezethető, tulajdonságait tekintve teljes értékű villanyautót építeni. A választ több napig tartó hétköznapi használat adta meg, és elöljáróban annyit elárulok, hogy boszorkányos módon sikerült a Puma eddigi sikerreceptjét feldobni a villanyautózás fűszereivel.
Idén dobták piacra a teljesen elektromos hajtáslánccal szerelt kivitelt, ami választ adott arra a kérdésre, hogy a Fordnál képesek-e a belső égésű motorral közös platformra egy jól vezethető, tulajdonságait tekintve teljes értékű villanyautót építeni. A választ több napig tartó hétköznapi használat adta meg, és elöljáróban annyit elárulok, hogy boszorkányos módon sikerült a Puma eddigi sikerreceptjét feldobni a villanyautózás fűszereivel.