A Fiat “Operation No Grey” című reklámfilmje - amelyben egy Fiat 600e-t belelógatnak egy hatalmas festékesdobozba - elnyerte az európai kreatív igazgatókat tömörítő ADCE szervezet által szervezett kreativitási fesztivál nagydíját. A 10. alkalommal megrendezett fesztiválon ezt a reklámfilmet találták az év legkiválóbb kampányának.
Limitált példányszámban dobja piacra a Fiat az 500-as “Collezione 1957” szériáját. A speciális felszereltségű kabrió 500-asból mindössze 1957 darab készül, utalva a klasszikus 500-as modell megjelenési évére.
Van egy sziget, ahol a Fiat szerint több a Panda van mint ember. A Földközi-tenger közepén fekvő Pantelleria Szicíliától 100 km-re délnyugatra, Tunéziától kb. 65 km-re északkeletre fekszik, területe mindössze 83 négyzetkilométer, és csaknem nyolcezren lakják. A sziget népszerű kisautója a Fiat Panda, ez pedig akár az utikönyvekbe is bekerülhet a sok látványosság mellett.
Olaszországban már a metaverzumban, azaz a 3D-s virtuális világban is vásárolhatunk Fiatot, de az autó természetesen fizikai valóságában lesz a miénk a fizetés után. Egyelőre még csak az új elektromos Fiat 500-as La Prima by Bocelli változatát vásárolhatjuk meg otthonunk kényelméből, de az év végéig minden 500-as modell bekerül a virtuális bemutatóterembe.

