dacia-duster-utmb

Autómentes programot támogat a Dacia

hirdetés
Szolidaritás, fair play, mások tisztelete: napjaink felgyorsult világában egyre kevésbé tekinthetünk magától értetődőként ezekre az értékekre. Az élet legtöbb területén háttérbe szorult a természetet és az emberiséget nem két különálló, hanem egymásra kölcsönösen támaszkodó rendszerként kezelő szemlélet. Szerencsére egyre többen vannak, akik felismerték ennek a folyamatnak a fenntarthatatlanságát, és tevékenységeik minden területén igyekeznek érvényesíteni a környezeti tudatosságot, az együttműködést, az elfogadást. Amikor pedig a hasonlóképpen gondolkodó gazdasági és társadalmi szereplők összefognak, megsokszorozhatják erőfeszítéseik hatását.
Ezek a törekvések hívták életre a Dacia és a globális UTMB bajnokság (UTMB World Series) közötti, középtávú együttműködést. Az UTMB World Series amatőr és profi terepfutók százezreit mozgatja meg világszerte. Lélegzetelállítóan szép természeti környezetben szervezett versenyeiket a fenntarthatóság, az inkluzivitás, a szolidaritás jegyében szervezik meg Ázsiától Európáig, Óceániától Latin- és Észak-Amerikáig, hogy aztán az évad csúcspontján, az UTMB Mont-Blanc versenyen koronázzák meg az indulók egyéni fejlődését.

A Dacia számára ugyanúgy alapvetőek ezek az értékek, mint az idén először elrajtoló UTMB World Series szervezői számára. A 2004-ben újjászületett márka a megfizethető mobilitás, a széles körben elérhető minőség, a mindenkit megillető szabadság úttörőjeként vált a globális autóipar általánosan elismert különcévé, amely népszerűségének töretlen növekedése ellenére is kitart eredeti értékrendje mellett, sőt, egyre növeli termékeinek és szolgáltatásainak ár/érték arányát.
Az autógyártó mindig is kiemelt prioritásként kezelte a környezet védelmének, a természetközeli szemléletnek az ügyét. A megújulását követő egyik első lépésként teljes körű környezetvédelmi tanúsítványt szerzett, és a kezdetektől fogva teljes mellszélességgel kiáll az alternatív üzemanyagok alkalmazása és népszerűsítése mellett: LPG-üzemű flottája Európában páratlannak számít a maga nemében.

A fogyasztói és környezeti tudatosság ezen egyedülálló kombinációja, az egyén fejlődését saját magához, nem pedig egy elképzelt társadalmi normához viszonyítva mérő értékrend teszi az UTMB World Series magától értetődő partnerévé a Daciát. Az együttműködés a háttérben már közel egy éve zajlik, első kézzel fogható eredményére pedig hamarosan sor kerül: az UTMB World Series keretében április második hétvégéjén szervezik meg Horvátország legnagyobb terepfutó versenyét, az Istria 100-ast, ahol a résztvevők felkészültségüktől függően öt nehézségi szinten versenyezhetnek: az abszolút kezdőktől a világklasszis profikig mindenki kellő kihívást talál a futamon.

Ugyanez az inkluzivitás érvényesül a Dacia márkakereskedéseiben is, ahol a belépő modellektől kezdve a gazdagon felszerelt, limitált kiadásokig széles a választék. Az európai magánvásárlók körében tavaly harmadik legnépszerűbbnek bizonyult márka kínálatában Európa legolcsóbb villanyautójától, a Dacia Springtől a kontinens leginkább megfizethető szabadidőjárművéig, a Dacia Dusterig, az akár hétszemélyes kivitelben is elérhető Joggertől az abszolút bestseller Sanderóig mindenki megtalálja a számítását.