A Toyota RAV4 Plug-In Hibrid az EPA felmérése szerint kategóriája legtisztább üzemű képviselője.
Minden versenytársánál hosszabb elektromos hatótávolsága potenciálisan extrém takarékossá teszi a Toyota hálózatról tölthető középkategóriás szabadidőjárművét, ezt állapított meg az Egyesült Államok környezetvédelmi hivatalának vizsgálata.
Akkumulátorának egyetlen feltöltésével akár 67,6 kilométert tud megtenni a Toyota RAV4 plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt kivitele.
Az Egyesült Államok környezetvédelmi hivatala, az EPA (Environmental Protection Agency) által elvégzett, hivatalos és mértékadó mérés, valamint az ebből készült újságcikkek szerint ez egyben azt is jelenti, hogy a hálózatról tölthető hibrid hajtáslánccal szerelt szabadidőjárművek körében a Toyota RAV4 Prime (Európában RAV4 Plug-in Hybrid) vezeti a hatótávolság-versenyt.
A modell európai forgalmazása 2020 második félévében veszi kezdetét, a hálózatról tölthető hibrid szabadidőjármű hivatalos, WLTP norma szerinti homologizációs adatai egyelőre még nem nyilvánosak, de támpontot jelenthetnek az EPA által közölt adatok.
Az Egyesült Államok környezetvédelmi hivatala, az EPA (Environmental Protection Agency) által elvégzett, hivatalos és mértékadó mérés, valamint az ebből készült újságcikkek szerint ez egyben azt is jelenti, hogy a hálózatról tölthető hibrid hajtáslánccal szerelt szabadidőjárművek körében a Toyota RAV4 Prime (Európában RAV4 Plug-in Hybrid) vezeti a hatótávolság-versenyt.
A modell európai forgalmazása 2020 második félévében veszi kezdetét, a hálózatról tölthető hibrid szabadidőjármű hivatalos, WLTP norma szerinti homologizációs adatai egyelőre még nem nyilvánosak, de támpontot jelenthetnek az EPA által közölt adatok.
A sztrenderd vizsgálatokkal megegyező gyári mérések szerint a Toyota RAV4 Plug-In Hybrid európai kivitele is „több mint 65 emissziómentes kilométert” képes megtenni lítium-ion akkumulátorának egyetlen feltöltésével. Ez pedig kényelmesen meghaladja a jelenleg kapható középkategóriás és alsó-középkategóriás szabadidőjárművek vonatkozó értékeit.
Ezzel összefüggésben a Toyota plug-in hibrid hajtásláncának környezeti terhelése is a legalacsonyabb a kategóriában.
Ezzel összefüggésben a Toyota plug-in hibrid hajtásláncának környezeti terhelése is a legalacsonyabb a kategóriában.
A Toyota RAV4 Plug-in Hybrid a márka intelligens, elektromos összkerékhajtását (AWD-i ) alkalmazza, azaz a hátsó kerekeket kizárólag villanymotor hajtja – ez egyszerre teszi könnyebbé és energiatakarékosabbá a rendszert.
A modell új, nagykapacitású lítium-ion akkumulátorokat és továbbfejlesztett teljesítményszabályozó egységet alkalmaz, ugyanúgy, mint a vadonatúj Toyota Yaris Hybrid negyedik generációs hibrid hajtáslánca.
A plug-in hibrid modell ugyanazt a 2.5 literes Hybrid Dynamic Force benzinmotort kapta meg, ami az öntöltő RAV4 Hybrid modellben is szolgál, értelemszerűen a PHEV technológia által szükségessé tett módosításokkal. A modell takarékosságához az olyan, előremutató megoldások is hozzájárulnak, mint a hőszivattyús klímaberendezés, amely eredetileg a jelenlegi, második generációs Prius Plug-in Hybridben debütált, és amelynek a hűtőközege egyben a lítium-ion akkumulátort is hűti.
A modell új, nagykapacitású lítium-ion akkumulátorokat és továbbfejlesztett teljesítményszabályozó egységet alkalmaz, ugyanúgy, mint a vadonatúj Toyota Yaris Hybrid negyedik generációs hibrid hajtáslánca.
A plug-in hibrid modell ugyanazt a 2.5 literes Hybrid Dynamic Force benzinmotort kapta meg, ami az öntöltő RAV4 Hybrid modellben is szolgál, értelemszerűen a PHEV technológia által szükségessé tett módosításokkal. A modell takarékosságához az olyan, előremutató megoldások is hozzájárulnak, mint a hőszivattyús klímaberendezés, amely eredetileg a jelenlegi, második generációs Prius Plug-in Hybridben debütált, és amelynek a hűtőközege egyben a lítium-ion akkumulátort is hűti.