Egy-egy új modell piaci bevezetését követően a legtöbb autógyártó három, de olykor akár négy éven át is érdemileg változatlan formában forgalmazza az autót. Közben persze szorgalmasan gyűjtik a tapasztalatokat, a visszajelzéseket, hogy aztán a modellciklus delelőjén alaposan újratervezzék, és minden fejlesztést egyszerre vezessenek át a gyakorlatba.
A Toyota bZ4X esetében azonban nem ez történt. Még csak alig másfél év telt el azóta, hogy a Toyota megkezdte a tisztán elektromos crossover európai forgalmazását, azonban máris átdolgozták azt.
Na, nem a formai jegyeket, hanem főként az elektromos, elektronikus rendszereket, valamint a digitális szolgáltatásokat – bár több fontos fejlesztéshez nem volt elég a szoftveres frissítés.
A Toyota bZ4X esetében azonban nem ez történt. Még csak alig másfél év telt el azóta, hogy a Toyota megkezdte a tisztán elektromos crossover európai forgalmazását, azonban máris átdolgozták azt.
Na, nem a formai jegyeket, hanem főként az elektromos, elektronikus rendszereket, valamint a digitális szolgáltatásokat – bár több fontos fejlesztéshez nem volt elég a szoftveres frissítés.