Hosszas várakozás után bemutatkozott a Suzuki első tisztán elektromos modellje, amely a sorozatgyártásban az e-Vitara nevet kapta.
A tanulmányként még eVX-ként megismert (sőt, meglátott) autó alapját egy kifejezetten elektromos hajtástechnológiához fejlesztett padlólemez, a HEARTECT-e platform adja.
Az e-Vitara értelemszerűen hozza a modern elektromos járművekre jellemző előnyöket – a nagy tengelytávból adódó bőséges helykínálatot, a dinamikus gyorsítóképességet –, ezeket pedig ráadásként megtoldja a Suzuki Vitara egyik különleges ismertetőjegyével: a modell összes eddigi generációja elérhető volt összkerékhajtással, és ezen a tisztán elektromos hajtáslánc sem változtat.
A tanulmányként még eVX-ként megismert (sőt, meglátott) autó alapját egy kifejezetten elektromos hajtástechnológiához fejlesztett padlólemez, a HEARTECT-e platform adja.
Az e-Vitara értelemszerűen hozza a modern elektromos járművekre jellemző előnyöket – a nagy tengelytávból adódó bőséges helykínálatot, a dinamikus gyorsítóképességet –, ezeket pedig ráadásként megtoldja a Suzuki Vitara egyik különleges ismertetőjegyével: a modell összes eddigi generációja elérhető volt összkerékhajtással, és ezen a tisztán elektromos hajtáslánc sem változtat.