Ha visszalapoznánk a világháló bejegyzéseit az elmúlt néhány évből – nem volna egyszerű feladat, hiszen a mintegy 5,5 milliárd felhasználó 200 millió aktív weboldalt látogatott nap mint nap –, alighanem arra jutnánk, hogy az MG Cyberster volt az egyik legtöbbet tárgyalt ígéret az autóiparban – hogy messzebb ne menjünk, itt, a CarNet oldalain is többször foglalkoztunk vele. Vannak persze ennél „fontosabb” típusok, amennyiben egy termék jelentőségét a darabszámokban, a megfizethetőségben, a technológiai fejlődés előremozdításában, a piacra gyakorolt hatásban, és egyéb, racionális indikátorok mentén mérjük.
Szerencsére azonban az autózásból még nem vesztek ki teljesen az érzelmek, így az a hír, hogy egy apró márka egy olyan örömautóval készül előállni, amihez foghatót még nem látott az emberiség, olyan lelkesítő kilátás volt, amely a legpatinásabb sportautó-gyártók egzotikus modellfejlesztéseihez mérhető figyelmet követelt magának.
Szerencsére azonban az autózásból még nem vesztek ki teljesen az érzelmek, így az a hír, hogy egy apró márka egy olyan örömautóval készül előállni, amihez foghatót még nem látott az emberiség, olyan lelkesítő kilátás volt, amely a legpatinásabb sportautó-gyártók egzotikus modellfejlesztéseihez mérhető figyelmet követelt magának.