Idén nyáron valóra válik a csoda: az MG megkezdi a Cyberster elektromos roadster forgalmazását. A végső homologizáció még hátravan, ugyanakkor a gyári irányszámok több mint ígéretesek. A legfontosabb információ, hogy a Cyberster kétféle hajtáslánccal lesz elérhető. A Trophy belépőmodell egy darab villanymotorja a hátsó tengelyt hajtja. A 250 kW (340 LE) csúcsteljesítményű, 475 Nm maximális forgatónyomatékú erőforrás 5,0 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből 100 km/órára az autót.
Már ennyi is elég lett volna ahhoz, hogy a Cyberster legyen a márka történetének legerősebb, leggyorsabb roadstere, a mérnököknek azonban volt még egy adujuk a zakó ujjában – pontosabban egy extra villanymotorjuk a raktár polcán.
Már ennyi is elég lett volna ahhoz, hogy a Cyberster legyen a márka történetének legerősebb, leggyorsabb roadstere, a mérnököknek azonban volt még egy adujuk a zakó ujjában – pontosabban egy extra villanymotorjuk a raktár polcán.