Győztes csapaton ne változtass, szól a mondás. Ugyanakkor az igazán bölcsek hozzáteszik: győztes csapatodat folyamatosan fejleszd, hiszen így kerülhetsz egyre közelebb a tökéletességhez. Így tett a Mazda mérnökcsapata is, amikor az MX-5 modellpárost készítették fel 2024-re. Az alapvető műszaki alapokhoz nem nyúltak – maradt a 1,5 literes, 132 lóerős, illetve 2,0 literes, 184 lóerős benzinmotor, utóbbi akár automata sebességváltóval.
Érdemes sietni, mert a 184 lóerős változat már csak korlátozott ideig rendelhető!
Az erősebb motorhoz kifejlesztettek viszont egy új, aszimmetrikus részlegesen önzáró differenciálművet, ami gázelvételkor és gázadáskor eltérő mértékben osztja meg az ívbelső és külső kerekekre jutó hajtóerőt. Ez városban és kanyargós úton egyaránt tovább finomítja a manőverezhetőséget.
Érdemes sietni, mert a 184 lóerős változat már csak korlátozott ideig rendelhető!
Az erősebb motorhoz kifejlesztettek viszont egy új, aszimmetrikus részlegesen önzáró differenciálművet, ami gázelvételkor és gázadáskor eltérő mértékben osztja meg az ívbelső és külső kerekekre jutó hajtóerőt. Ez városban és kanyargós úton egyaránt tovább finomítja a manőverezhetőséget.