Ritkán gondolunk bele, hogy az autó és az út között mindössze az abroncsok felfekvő felületei jelentik a kapcsolatot, minden parancsot és visszajelzést ennek a négytenyérnyi felületnek kell közvetítenie.
Ugyanez a helyzet a vezető és a jármű közötti interakcióval: itt az ülés az, amelyen keresztül a sofőr megtapasztal mindent, ami az autóval történik.
Gyermekkorunktól fogva nagy tapasztalatunk van az ülésben, és bár sokan ösztönösen érzik, hogy egy ülés megfelelő vagy sem, nincs gyakorlatunk ezeknek az érzések a pontos megfogalmazásában.
Erre szolgák a kutatási és fejlesztési csapat ülésérzet-értékelő programja. Ennek során a tesztpilótáktól, ügyfelektől kapott szubjektív visszajelzéseket (fájt benne a hátam, túl feszes volt, stb.) lefordítják a számok nyelvére.
Ugyanez a helyzet a vezető és a jármű közötti interakcióval: itt az ülés az, amelyen keresztül a sofőr megtapasztal mindent, ami az autóval történik.
Gyermekkorunktól fogva nagy tapasztalatunk van az ülésben, és bár sokan ösztönösen érzik, hogy egy ülés megfelelő vagy sem, nincs gyakorlatunk ezeknek az érzések a pontos megfogalmazásában.
Erre szolgák a kutatási és fejlesztési csapat ülésérzet-értékelő programja. Ennek során a tesztpilótáktól, ügyfelektől kapott szubjektív visszajelzéseket (fájt benne a hátam, túl feszes volt, stb.) lefordítják a számok nyelvére.