Hírek

Nem azért írtuk a címben, hogy “aranyos”, mert kicsi és cuki, hanem mert az Abarth 595 limitált, Scorpione Oro változatát az arany szín teszi rendkívül egyedivé és feltűnővé.

Az autóipar hétmérföldes léptekkel halad az autonóm mobilitás – azaz az önmagukat vezetni képes autók – megvalósítása felé. A Toyota legújabb fejlesztése minden eddiginél biztonságosabbá teheti az önjáró gépkocsikat, ugyanakkor egy váratlan képességgel is felvértezi azokat.

Villanyautóként tér vissza a Renault 5, a két és fél évtizeden át forgalmazott ikonikus kisautó, amely Japántól Észak-Amerikáig az egész világot meghódította.

A 2020-as esztendő az autóipar történetébe sem a gyártási, eladási csúcsok éveként fog bevonulni. Az ismert körülmények között mégis van rá példa, hogy egy márka a helyzethez képest kiemelkedően teljesítsen, így a Suzuki tavaly is magabiztosan vezette a hazai személyautó-piacot.

Az elkövetkező években az autóipar fontos kérdése lesz a járművek újrahasznosítása. A Peugeot márka már ma elkötelezett amellett, hogy optimalizálja az erőforrások felhasználását, gyártófolyamatába integrálja a zöld és az újrahasznosított alapanyagokat. A cél: ezeknek a csatornáknak a bővítése és fenntartása, s ezzel az ökológiai lábnyom csökkentése.

A Nissan kettős emissziókorlátozási célt tűzött ki magának a 21. század első felére: a következő évtized elejére minden kulcsfontosságú piacán kizárólag elektromos gépkocsikat vezet be, 2050-re pedig eléri a teljes szénsemlegességet. 

Úttörő környezetvédelmi kezdeményezéshez csatlakozott a Mazda. Az eFuel Szövetség célja, hogy jól ismert belső égésű motorjainkat tovább tudjuk működtetni – épp csak teljesen emissziómentesen.

Stílusos, retró külső és belső, modern hajtással. Csaknem már egy éve kapható a Fiat 500-as a hibrid rásegítéses, egyliteres motorral. Minden kicsi ebben az autóban, még a motor is. És bármennyire meglepő, mindez bőven elég az élményhez. Utódja, a teljesen elektromos 500-as már nagyobbra nőtt, így a sima 500-as lesz a mi generációnknak az utolsó “kisfiat”.

Két új verzióval bővült a közelmúltban a Ford Ranger modellcsaládja. Az egyik abszolút lényegéig csupaszítja le a népszerű pickupot, a másik épp ellenkezőleg, a lehető legvonzóbban öltözteti fel azt.

Eredetileg a Renault Clio I reklámszlogenje volt, hogy mindent tud, amit a nagyok, csak nem annyira drága. Az új Sanderóra ugyanez igaz: az ötajtós Dacia verhetetlen áron nyújt megbízható technikát, megszépült belsőt és vonzó szolgáltatásokat.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely