Hírek

Tizenöt évvel ezelőtt olyan autóval állt elő a Mazda, amelyhez fogható nem csak a márka kínálatában, de az egész autópiacon sem létezett.

Az Abarth márkáé lett a valaha volt legnagyobb digitális összejövetel címe, a rajongók egy órán belül 868 fényképet töltöttek fel saját autóikról.

Rendkívül gyorsan és nagyon széles körben futtatta fel villanyautó-kínálatát a Citroën: a parányitól az óriásiig, a kétszemélyestől a kilencülésesekig.

Mára négy modellcsaládban mutatkozott be az E-Tech technológia, és ezzel a piac egyik leggazdagabb hibridválasztékát kínálja a Renault.

Kevés márka mondhatja el magáról, hogy modellkínálatát két sportos típuscsalád színesíti – pláne, hogy az a kettő valójában három.

A Hyundai jelenleg is az üzemanyagcellás technológia egyik első számú szakértője, ám az autógyártó ennél is ambiciózusabb célokat dédelget.

Harminchárom darabot épít a 4C különkiadásából az Alfa Romeo, méltó módon búcsúztatva a pályafutása végéhez közeledő, kétüléses sportautót.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely