Hírek

Melyik az a modell, amelyből harmincnyolc év alatt több mint hatmillió darabot adtak el, amelynek öt generációja tucatnyi néven talált utat az ügyfelek szívéhez, és amely ma is ugyanolyan egyszerű és lényegre törő, mégis különleges, mint születésekor? Hát persze, hogy a Suzuki Swift! Lássuk, milyen ívet írt le a Mi Autónk nagyszerű pályafutása.

A Toyota globális premier keretében engedett bepillantást vadonatúj akkumulátoros elektromos hajtású modellcsaládjába.

Az ICERITAS ’Legjobb Vétel’ felmérése szerint a Toyota kínálja a piac legjobb ár-minőség arányú családi autóit.

Idén lesz harminchét éve, hogy a Nissan létrehozta önálló motorsportmárkáját, a Nismót. A döntés nem csak bajnoki címek tucatjait hozta a japán gyártónak, olyan közúti sportautóprogramot is megalapított, amelynek fénye minden Nissant beragyog.

Kevés világcég ragaszkodott olyan következetesen és olyan hosszan az arculatát meghatározó grafikai elemhez, mint a Peugeot. Persze nem véletlenül. Az oroszlán ugyanis több tetszetős emblémánál: egyszerre jelkép és célkitűzés. A frissen megújult logó kapcsán áttekintjük, az elmúlt két évszázadban milyen változásokon ment át a Peugeot címerállata.

Tíz év alatt sokat változott a magyarországi autóvásárlók ízlése, más jellegű és más hajtásmódú autók kapósak most, mint a közelmúltban. Cikkünk a magyar autópiac elmúlt 10 évét tekinti át. 

Nem túl erős, nem túl gyors, mégis évtizedek óta az egyik legjobb elérhető szórakozás négy keréken. Ez a Mazda MX-5, egy kultikus kétüléses roadster Japánból, ami egyre csak tökéletesebbé érett az idővel.

A Citroën 1961. április 24-én mutatta be a sajtónak az AMI 6-ot, amely az akkor felavatott, új rennes-i üzemben készült.

Harminchat hónapja zajlik a Ford úttörő kísérlete az Egyesült Államok egyik legforgalmasabb nagyvárosában. A program arra keresi a választ, hogy hogyan illeszkedhetnek bele mindennapi életünkbe az önvezető autók – technológiai és emberi szempontból egyaránt. 

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely