Hírek

Elhagyná a Földet az egyre értékesebb Hyundai

Az egyszerű (bár nagyszerű) autógyártóból összetett mobilitási szolgáltatásokat biztosító vállalattá átalakuló Hyundai fejlődésére nem csak az ügyfelek, de a márkák piaci értékét elemző szervezetek is felfigyeltek.
Aki figyelemmel követi a Hyundai márkával kapcsolatos híreket, egyre többször találkozhat olyan beszámolókkal, amelyekben egyáltalán nem, vagy csak érintőlegesen szerepelnek gépkocsik. A cégcsoport egyre mélyebbre ássa magát a közlekedéshez csak érintőlegesen köthető, ám a jövő szempontjából kulcsfontosságú témákba. Egy évvel ezelőtt megvásárolták, és saját kutatórészlegükbe integrálták a robotika legismertebb globális szakértőjét, a Boston Dynamics vállalatot. Ehhez kapcsolódóan megteremtették a metamobilitás fogalmát: elmosták a virtuális és fizikai tér közötti határvonalat, és ezzel újraértelmezték a közlekedést. Amellett, hogy működésük minden fázisát igyekeznek tisztábbá, fenntarthatóbbá tenni, aktív támogatásukkal hozzájárulnak a világtengerek hulladékmentesítéséhez – és mellesleg az óceánokból kiemelt halászhálókat újrahasznosítva fenntartható kárpitanyagokat készítenek a tisztán elektromos Ioniq márka autóihoz. Eközben Szöul belvárosában robot-Hyundaiok szállítanak fizető utasokat, a márka pedig középtávon nem csak a Föld felszínét hagyná el, önvezető légi járművekkel népesítve be a nagyvárosok légterét, de a Föld légkörét is, hogy a Holdon járuljanak hozzá a koreai űrprogram sikeréhez.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/hyundai oldalon: https://www.carnet.hu/hyundai/hirek/elhagyna-a-foldet-az-egyre-ertekesebb-a-hyundai
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely