jeep-wrangler-rubicon

Off-road kisokos első rész

hirdetés
Mint a cím is mutatja, egy új sorozattal jelentkezünk, mely nem csak a már boldog Jeep tulajdonosoknak szól, a vásárlás előtt álló ügyfeleknek is igyekszünk megkönnyíteni a döntést, hogy az általuk elképzelt felhasználásra mely modell a legalkalmasabb. Az első részben az utóbbiban szeretnénk teljesebb képet adni.
Az egyszerűség kedvéért osszuk fel három kategóriára a felhasználás jellegét;

Közúti használat 90%+

A legtöbb ügyfél eleinte el sem tudja képzelni, hogy valaha elhagyja az országutat, az „off-road” élmény kimerül egy pincelátogatásban, esetleg a hétvégi telket földúton tudja csak elérni, ezért választ terepjárót, SUV-t. Ezen felhasználásra a legalkalmasabb a Compass és Rengeade elsőkerék-meghajtású verziója, mivel mindkét modell kellő hasmagassággal rendelkezik a könnyebb földutakon való közlekedéshez. Ha Wranglerben gondolkodunk a Sahara, illetve a Sport felszereltségi szint bőven kielégíti az igényeinket, utcai abroncsok, kényelmes küszöb, elegáns megjelenés, tökéletesen alkalmas erre a felhasználásra, akár csak a Gladiator, vagy a hamarosan érkező új Grand Cherokee Summit, Limited, illetve Overland.

Napi használat, de gyakori terepjárás

Tapasztalatink alapján egyre több ügyfél választja a hagyományos pick-up modellek helyett a Jeep család valamelyik tagját. Sokaknak a munka velejárója a terepjárás, a munkaterületeket sokszor csak rosszabb minőségű földutakon lehet megközelíteni. Ezen felhasználásra még alkalmas lehet a Compass és Renegade bármelyik összkerékhatjással szerelt modellje is, azonban itt már érdemes fontolóra venni a Trailhawk-ot is, mely megemelt hasmagassággal, haspáncéllal és jobb terepszögekkel rendelkezik. A Wranglerből sem feltétlenül szükséges még Rubicont vásárolnunk, és Gladiatorból sajnos lehetőségünk sincs, egy közúti- és terep használatra is alkalmas All-terrain abroncs vásárlását azonban érdemes átgondolnunk.

Hétköznapra is alkalmas autót szeretnék, de komolyabban belevágnék a terepjárózásba is

Családi, mindennapi használtra, de terepjárásra is kiválóan alkalmas autót keresek;

Ha viszonylag gyakran látogatunk olyan helyeket, ahová kifejezett rossz minőségű földutak, kaptatók vezetnek a legalkalmasabb választás a Compass, a Renegade és a Grand Cherokee Trailhawk. A fentebb is említett All-terrain gumival felszerelt Trailhawkok a hazai vásárlók nagy részének igényeit bőségesen kielégítik.
Mindennapi használatra is alkalmas igazi kemény terepjárót szeretnék

Nos, aki ilyet keres egy szóval le tudjuk írni mire van szüksége: Rubicon.

Az alapfelszereltség részét képző a Mud-terrain abroncsok, első és hátsó kapcsolható differenciálzárak, valamint az elektromosan kiiktatható kanyarstabilizátor segítségével a Wrangler Rubicon olyan terepjáróképességekkel rendelkezik, mely egyedülálló a piacon. Ha esetleg felmerülne a kérdés, hogy "jó, jó, de mégis mire képes?” tekintse meg a tavalyi Jeep Owners Club Jamboreen készült Rubicon tesztet Áronnal, így választ kaphat erre a kérdésre is!
Hamarosan jelentkezünk a következő résszel!