Inspired by Pro

Inspired by Pro

hirdetés

A Citroën nagyszabású villamosítási offenzívára készül.


A Citroën a haszongépjármű-gyártás történetének egyik meghatározó szereplője: 2019 első félévében 9,2%-os piaci részesedésével az európai rangsor 6. helyén áll.

Pozíciója megszilárdítása érdekében a márka 2018 óta az „Inspired by pro” névre hallgató stratégiát követi, mely a céges ügyfelek elvárásainak megfelelő személyre szabott megoldásokat kínál mind a termékek (új Berlingo Furgon, Jumpy, Jumper kínálat), mind a hálózati szolgáltatások vonatkozásában.

A Citroën nagyszabású villamosítási offenzívára készül, melynek célja, hogy 2025-re elektromos változatban is elérhető legyen a márka valamennyi modellje. Az említett offenzíva a növekedésnek is fontos hajtóereje, és a haszongépjárműveken kívül a személygépkocsikat is érinti. Az első lépés 2020 folyamán a Jumpy tisztán elektromos változatának a megalkotása lesz, melyhez kiváló alapot nyújtanak a PSA villamosítás terén szerzett tapasztalatai és innovatív megoldásai. A modellt 2021 körül az új Berlingo Furgon 100%-ig elektromos változata követi majd.

01 – „INSPIRED BY PRO” MODELLVÁLASZTÉK: TELJES MELLSZÉLESSÉGGEL A VILLAMOSÍTÁS MELLETT

Hogy a Citroën a haszongépjármű-piac egyik meghatározó szereplője, nem szorul bizonyításra. Idén a százéves évforduló kapcsán újra előtérbe kerültek az autógyártás történetének olyan mérföldkövei, mint a teljesen egyedi 2CV furgon, a Type H, a C15 vagy a Berlingo. A Citroën 9,2%-os piaci részesedésével a gyártók között a hatodik helyen áll Európában. Ezt a teljesítményt olyan karakteres modellekkel sikerült elérnie, melyek – az új Berlingo furgonváltozatától a Jumpyn át a Jumperig – praktikus koncepciójukkal és kimagasló kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfelek használati szokásait alapul vevő modellek különböző változataik révén valamennyi professzionális felhasználó igényeinek képesek megfelelni. Ez az „Inspired by Pro” névre hallgató filozófia a hálózatra is kiterjed: La Manufacture néven egy a céges ügyfeleket érintő új értékesítési koncepciót vezetünk be, mely azt bizonyítja, hogy a márka az ügyfélfogadás, a személyre szabás és a kényelem tekintetében – az adott típusú ügyfélkörhöz igazodó szabványoknak megfelelően – valamennyi ügyfelének egyedülálló élményt kíván nyújtani.

Az energetikai átállás elkötelezett híveként a Citroën a legújabb gépjármű-használati szokásokra alapozva nagyszabású offenzívára készül, melynek célja a márka haszongépjármű-kínálatának villamosítása. A Berlingo Electric és a hamarosan (2020 elején) forgalomba kerülő Jumper Electric modellek révén a márka egyes nagyon célzott piacokon már most is jelen van, de 2021-re a céges ügyfeleknek szóló elektromos kínálatát további, tisztán elektromos kompakt kisteherautókkal szeretné bővíteni. A modellválaszték a következő előnyöket nyújtja a professzionális ügyfelek számára: egyedülálló kényelem, visszafogott fenntartási költségek, a városközpontokba való szabad behajtás és a háztól házig szállítás lehetősége, valamint az egyre népszerűbb e-kereskedelem kívánalmainak való megfelelés. Két éven belül a márka – a PSA villanyhajtású autókra vonatkozó tudásának legjavát kamatoztatva – piacra dobja a tisztán elektromos változatoat. A villamosítás nemcsak a haszongépjárművekre, de a személyautókra is kiterjed majd.
Image
02 – CITROËN JUMPY: A VILLAMOS OFFENZÍVA ÉLHARCOSA

JUMPY: A PAR EXCELLENCE KOMPAKT KISTEHERAUTÓ
Az „Inspired by Pro” szlogen szellemében a 2016-ban piacra dobott és eddig több mint 135 000 példányban eladott Citroën Jumpy kínálatát a céges elvárásoknak való maximális megfelelés érdekében a márka nemrégiben fejlesztette tovább. A robusztus külsejű, nagy rakodókapacitással bíró Citroën Jumpy jól felépített kínálattal rendelkezik. Az 5* változat közül 3 új (Worker, Driver* és CityVan),és mindegyik valamilyen speciális használatnak felel meg. Ilyenek az építkezések (megemelt felfüggesztés, motorvédő lemez, megnövelt hasznos terhelés, Grip Control), a hosszú utak (a kényelmet és a biztonságot szolgáló különböző vezetéssegítő rendszerek) és a városi használat (fürgébb és mozgékonyabb kialakítás). Az említett változatok révén a Citroën Jumpy a változatos igényű céges ügyfelek megkerülhetetlen partnere lett.
*Magyarországon egyelőre csak a Driver változat rendelhető

HASZONGÉPJÁRMŰ Ë-COMFORT MÓDBAN
2020 folyamán a Citroën modellválasztéka egy tisztán elektromos meghajtású kompakt furgonnal bővül, mely a céges ügyfelek számára a városokon belül, de – az utazások többségéhez elegendő hatótáv révén – vidéki környezetben is konkrét közlekedési megoldást nyújt. A Jumpynak ez a semmilyen kompromisszumot nem ismerő, tisztán elektromos változata egy olyan ügyfélkört céloz meg, amelyik kellemes és nyugodt vezetésre vágyik. Segítségével minden vállalkozó másképp végezheti üzleti tevékenységét, és a környezet védelme révén a vállalkozásáról is pozitív képet sugározhat.

A PSA többféle meghajtást lehetővé tévő EMP2 platformjára épült elektromos Jumpy kétféle hatótávval lesz választható, ami még kényelmesebb és nyugodtabb használatot eredményez.
- Teljes lelki nyugalom a legtöbb vállalkozó napi szükségleteit kielégítő hatótáv jóvoltából:
- 200 km (WLTP) 50 kWh-os akkumulátor esetén
- 300 km (WLTP) 75 kWh-os akkumulátor esetén

- Kényelem: rezgés- és zajmentes működés és sima, egyenletes mozgás
- Élvezetes vezetés elektromos üzemmódban: azonnal rendelkezésre álló nyomaték és nincs szükség sebességváltásra
- Stresszmentes használat: a korlátozott forgalmú (CO2-kibocsátási limittel rendelkező) övezetekbe is be lehet hajtani vele, így a vállalkozók és/vagy szállítók jobban ki tudják elégíteni ügyfeleik igényeit
- A hagyományos változatéval megegyező hasznos rakodókapacitás
- Alacsonyabb fenntartási költség

Az elektromos autók piacán, a kompakt kisteherautók szegmensében 2020-tól a Jumpy szeretne lenni az etalon.

„Az idén százéves Citroën közel 90 éve kamatoztatja tudását a haszongépjármű-gyártásban. Az energetikai átállás aktív résztvevőjeként és a vállalkozások igényeinek megfelelve a Citroën megkezdi haszongépjárművei villamosítását. Az átfogó offenzíva célja, hogy 2021-re a hatékony belsőégésű motorkínálat mellett a márka minden kompakt kisteherautója rendelkezzen egy a PSA tudásának legjavát tükröző, tisztán elektromos változattal is.”
Laurence Hansen, a Citroën termék- és stratégiai igazgatója