1925 júliusában André Citroën felvillanyozta Párizst és vele együtt az egész világot, amikor – megépítése óta először – fénybe borította az Eiffel-tornyot. Napjainkban a Citroën innovációi minden eddiginél felvillanyozóbbak, és minden eddiginél erősebben kapcsolódnak a mindennapi élethez. A márka olyan egyszerű, megfizethető megoldásokat mutatott be, az új Amitól kezdve az új C3-ason át az e-ROUTES okostelefonos applikációig, amelyek újfent elérhetővé teszik a közönség számára a felelősségteljes mobilitást.
Megdöbbentés, innováció és a határok feszegetésére – ezeket a veleszületett képességeket André Citroën az üzleti élet legváltozatosabb területein hasznosította, a termeléstől kezdve a technológiákon át az értékesítésig, az ügyfélkapcsolati tevékenységektől az emberi erőforrások kezelésén át a kommunikációig. A társadalmat bensőségesen ismerő Citroën arra törekedett, hogy a még szabadabb mozgás és a függetlenség érdekében minél szélesebb körben elérhetővé tegye az automobil élményét.
Ez az a küldetéstudat, amely a kezdetektől fűtötte, és fűti ma is a márka minden tevékenységét, immár több mint száz éve. Azt a márkát, amely az emberekhez közel álló, közülük való autógyártóként teremtette meg az igényeiket minden síkon kielégítő mobilitási megoldásokat.
Megdöbbentés, innováció és a határok feszegetésére – ezeket a veleszületett képességeket André Citroën az üzleti élet legváltozatosabb területein hasznosította, a termeléstől kezdve a technológiákon át az értékesítésig, az ügyfélkapcsolati tevékenységektől az emberi erőforrások kezelésén át a kommunikációig. A társadalmat bensőségesen ismerő Citroën arra törekedett, hogy a még szabadabb mozgás és a függetlenség érdekében minél szélesebb körben elérhetővé tegye az automobil élményét.
Ez az a küldetéstudat, amely a kezdetektől fűtötte, és fűti ma is a márka minden tevékenységét, immár több mint száz éve. Azt a márkát, amely az emberekhez közel álló, közülük való autógyártóként teremtette meg az igényeiket minden síkon kielégítő mobilitási megoldásokat.