Erősen kezdte az évet, és aztán még bele is húzott a Suzuki a magyarországi új személyautók piacán, derült ki a Datahouse elemzéséből.
Az esztergomi márka stabilan a ranglista élén töltötte 2025 első három hónapját, így magától értetődő, hogy az első negyedévben sem talált legyőzőre a cég.
Miután a Suzuki fej-fej melletti versenyben 2024 legnépszerűbb személyautó-márkájának bizonyult Magyarországon, idén márciusra növelni is tudta előnyét, amely jelenleg az eladások 13,26 százalékát tudhatja magáénak, azaz ezer eladott autóból 75-ön virít a stilizált S betű.
Az esztergomi márka stabilan a ranglista élén töltötte 2025 első három hónapját, így magától értetődő, hogy az első negyedévben sem talált legyőzőre a cég.
Miután a Suzuki fej-fej melletti versenyben 2024 legnépszerűbb személyautó-márkájának bizonyult Magyarországon, idén márciusra növelni is tudta előnyét, amely jelenleg az eladások 13,26 százalékát tudhatja magáénak, azaz ezer eladott autóból 75-ön virít a stilizált S betű.