Te is voltál kezdő sofőr, emlékezteti az országot a Suzuki legújabb társadalmi kampányában, melyet a kreatív tartalom mellett a mindennapi valóságot tükröző tényekkel is megtámogat.
Az együttműködő közúti viselkedést szorgalmazó kampányt kísérő közvélemény-kutatásból kiderült például, hogy kik vezetnek keveset és miért; ahogy arra is választ kerestek, hogy tényleg hátrányt jelent-e, ha a kezdők felragasztják a T betűt az autójukra.
Nem élvezheti mindenki a vezetést, és bizony előfordul, hogy valaki számára komfortosabb felszállni egy buszra, villamosra – a megkérdezettek 26 százaléka ezzel magyarázta, hogy ritkán ül a volán mögé.
Az együttműködő közúti viselkedést szorgalmazó kampányt kísérő közvélemény-kutatásból kiderült például, hogy kik vezetnek keveset és miért; ahogy arra is választ kerestek, hogy tényleg hátrányt jelent-e, ha a kezdők felragasztják a T betűt az autójukra.
Nem élvezheti mindenki a vezetést, és bizony előfordul, hogy valaki számára komfortosabb felszállni egy buszra, villamosra – a megkérdezettek 26 százaléka ezzel magyarázta, hogy ritkán ül a volán mögé.