![A korlátozások alatt is nyitva tartunk!](/peugeot/images/2021/03/08/peugeot-carnet-autofort_thumbnail.jpg)
A CarNet Auto-Fort márkaképviseletei a korlátozások alatt is zavartalanul üzemelnek.
Kevés világcég ragaszkodott olyan következetesen és olyan hosszan az arculatát meghatározó grafikai elemhez, mint a Peugeot. Persze nem véletlenül. Az oroszlán ugyanis több tetszetős emblémánál: egyszerre jelkép és célkitűzés. A frissen megújult logó kapcsán áttekintjük, az elmúlt két évszázadban milyen változásokon ment át a Peugeot címerállata.
Az elkövetkező években az autóipar fontos kérdése lesz a járművek újrahasznosítása. A Peugeot márka már ma elkötelezett amellett, hogy optimalizálja az erőforrások felhasználását, gyártófolyamatába integrálja a zöld és az újrahasznosított alapanyagokat. A cél: ezeknek a csatornáknak a bővítése és fenntartása, s ezzel az ökológiai lábnyom csökkentése.