Így kergeti a tesztpilóta az MX-5-öst a Nürburgringen.
Ezersokszáz lóerős Koenigsegg helyett Mazda MX-5-össel pályázik Robert Serwanski, a svéd szupersportautók tesztpilótája.
Robert Serwanski, a Koenigsegg tesztpilótájának kezei között jellemzően több mint ezer lóerős szupersportautók fordulnak meg. Ez azért önmagában meglehetősen jó munka egy rátermett pilótának, ő meg pontosan ilyen.
Rekordot autózott már Spa-Francorchamps-ban és Suzukában is. Amikor pedig nem Koenigseggben ül, akkor saját Mazda MX-5-ösével jár például a Nürburgringre.
Christian von Koenigseggtől sem áll távol a Mazda MX-5-ös, neki egy aranyos, bukólámpás NA-ja van, amihez kedves emlékek kötik. Nem a legkönnyebb MX-5 az NC, de minden adott benne, hogy remek élményautóból potens pályagép legyen.
Rekordot autózott már Spa-Francorchamps-ban és Suzukában is. Amikor pedig nem Koenigseggben ül, akkor saját Mazda MX-5-ösével jár például a Nürburgringre.
Christian von Koenigseggtől sem áll távol a Mazda MX-5-ös, neki egy aranyos, bukólámpás NA-ja van, amihez kedves emlékek kötik. Nem a legkönnyebb MX-5 az NC, de minden adott benne, hogy remek élményautóból potens pályagép legyen.
Ott a kettős keresztlengőkaros futómű és az alacsony súlypont meg a rengeteg apróság, amit ki lehet belőle dobni. Ahhoz, hogy 7 perc 37,38 másodperces BTG időt tudjon menni a Nordschleifén, Robert Serwanski is alakított kicsit az autón.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon:
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/05/27/mazda-mx-5-nc-nurburgring-koenigsegg-testdriver-robert-serwanski/
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon:
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/05/27/mazda-mx-5-nc-nurburgring-koenigsegg-testdriver-robert-serwanski/