Hírek

Tovább lehet fejleszteni az Alpine A110-est? Egyáltalán, kell továbbfejleszteni? A márka mérnökei nem foglalkoztak ezekkel az elméleti kérdésekkel: belevágtak, és megcsinálták a modell utolsó, egyben eddigi legkeményebb változatát.

A világ vezető hibridgyártója, a Toyota évekig vonakodott belevágni a villanyautózásba. A japánok nem titkolják, hogy a mindent az elektromos átállásra feltevő stratégia messze áll tőlük. 2022-re ugyanakkor elkészült a bZ4X. amelynek robotokra emlékeztető kódjele mögött egy családi használatra szánt, komoly tudású elektromos SUV rejlik.

Érdekes felmérést végzett hazai autóvezetők körében a Magyar Suzuki Zrt. Az autógyártó arra volt kíváncsi, használati tárgyként tekintünk a család járművére, vagy inkább érzelmi alapon viszonyulunk hozzá. Önnél mi a helyzet?

Kizárólag hálózatról tölthető hibridként lesz kapható Európában az ötödik generációs Toyota Prius. Az újonc csaknem kétszer erősebb lesz elődjénél, de nem ez az egyetlen – sőt, nem is a legfontosabb – változás.

Az internet korában megbízható mércéje egy márka népszerűségének, hogy képes-e megihletni, kreatív kalandozásra csábítani független grafikusokat. Az online portfóliókban feltűnő, részletesen kidolgozott fantáziakoncepciók alapján úgy tűnik, a Dacia nemcsak nagy kedvenc, de hatalmas távlatok is vannak előtte.

Mondhatni nem kis közfelháborodást váltott ki az egyesült államokban a Stellantis által december 12-én kiadott közlemény, miszerint a Chicago-tól alig 70 mérföldre található Belvidere Assembly Plant február végén leállításra kerül. A közleményben számos okot említenek, ami ahhoz vezetett, hogy a több, mint 460.000 négyzetméteren elterülő óriás elcsendesedjen, ezek közé tartozik például a Covid 19 vagy a globális chip hiány.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely