Hírek

A Torres a SsangYong új generációs típusaként eleve átírja mindazt, amit a márkáról tudni vélünk, a Torres EVX pedig ehhez képest is előrébb pozicionálja a nagy hagyományokkal rendelkező márkát.

Az i10-esnél alig hosszabb, de teljesen más karakterű modellel erősít Európában a Hyundai. Az Inster jelenlegi ismereteink szerint kizárólag villanymotorral lesz kapható, a forgalmazás már a nyáron megkezdődhet.

Szinte napra pontosan egy évvel a megnyitását követően Európa egyik legmodernebb üzemében megkezdődött a tisztán elektromos Ford Explorer gyártása. A kölni villanyautó-központ nem átlagos autóipari létesítmény.

Mostantól új modellválasztékkal rendelhető meg minden idők leggazdagabb technológiai felszereltségű Pandája. A Fiat alapvető fejlesztéseket hajtott végre a biztonsági és technológiai tartalmak terén: az új Fiat Panda új fejlett vezetőtámogató funkciókat (ADAS), új digitális műszeregységet, valamint új kormánykereket kapott. Az 1,0 literes, 70 lóerős hybrid motorral elérhető új Panda két felszereltségi szinten rendelhető.

Egy új autótól elvárható, hogy költségesebb alkatrészeit az első 150-200 ezer km alatt ne kelljen kicserélni. Ha észszerűtlennek tűnik is, a gyárban beszerelt komponensek véges élettartama miatt kevesebbe kerülhet a többet futott használt autó javítása az első pár évben, mint a kisebb futásteljesítményűé.

Az alfások nagy rendezvénye, AlfaCity után elsőként a CarNet Autóház budaörsi szalonjában látható az Alfa Romeo vadonatúj autója, a Junior. Az első, teljesen elektromos változatban is rendelhető Alfát hétfő délután leplezik le és péntek (július 19.) kora délutánig lesz megtekinthető.

Harminc év alatt a semmiből a Mazda legnagyobb piacává nőtte ki magát Kína. A globális típusok mellett helyben fejlesztett és gyártott modelleket is forgalmaznak, a kontraszt pedig kisebb, mint gondolnánk.

Két évtized és négy generáció alatt a világ egyik legkeresettebb szabadidőjárművévé vált, és mellesleg elhelyezte a Hyundait az autóipar globális térképén. Az idei év azonban nem csak emiatt jelentős a Tucson életében.

Egy márka szemléletéről és alapvető értékrendjéről szinte mindent elárul, milyen reklámokkal igyekszik megszólítani fogyasztóit. A Renault például olyanokkal, amelyek minden szakmai díjat elnyernek.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely