Hírek

Pontosan hetven évvel ezelőtt, egy átépített Renault kisautóval indult útjára az Alpine márka. Ma megismételi magát a történelem: az A290 egy dicsőségesnek ígérkező új korszak első képviselőjeként tereli rá az Alpine-t a villamosítás útjára.

Tiszta, csendes, rugalmas, gazdaságos: jellemzők, amelyek miatt az emberek a villanyautókat kedvelik. A Nissan Ariya tulajdonosai azonban pont azt imádják autójukban, ami miatt mások félni szoktak a technológiától: a hosszú távú utazásra való alkalmasságot.

Úgy tűnik, meghozza a gyümölcsét a hosszas könyörgés és reménykedés: a Mazda ismét ráfekszik a forgótárcsás motorok fejlesztésére, méghozzá a 21. század elvárásainak megfelelően.

Egyre nehezebb feladat olyan autót fejleszteni és gyártani, amely a lehető legszélesebb ügyféligényeket elégíti ki. A Renault Symbioz pont erre vállalkozott, és ennek érdekében a márka legnépszerűbb típusainak jellemzőit ötvözi.

 A Hyundai nem veszi félvállról azt a piacvezető szerepet, amelyre elektromos mobilitási szolgáltatóként szert tett. A közelmúltban több olyan fejlesztést is végeztek, amelyek széles körben demonstrálják a márka villanyautó-technológiájának lehetőségeit.

Frissen is jók, de két-három év után kerülnek igazán csúcsformába: a Dacia az abszolút legjobb választások egyike, ha fiatal használt autóról van szó. Ezt nem mi mondjuk, hanem a szakemberek – és a tulajdonosok!

 A Fiat közzétette annak az új Grande Panda modellnek az első fényképeit, amely az 1980-as években született, eredeti Panda által ihletett új modellcsalád első tagjaként lép hamarosan színre. Az új Panda egyben egy olyan kompakt családi modell, amelyet világszerte forgalmaznak majd. 

Sokféle megoldást fed a hibrid ernyőnév. A környezetszennyezés visszafogásával közös bennük a cél, de az egyes megoldások technikájában nagyok a különbségek. Cikkünkben modern kis- és nagyfeszültségű hibridrendszereket mutatunk be európai és japán márkáinktól.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely