A Horvát-rali első ízben szerepelt a rali-világbajnokság naptárában, a WRC2 világbajnoka, Mads Ostberg pedig gondoskodott arról, hogy ezen a történelmi eseményen a Citroën kerüljön a figyelem középpontjába.
Négy Citroën C3 Rally 2 állt rajthoz a Zágráb környéki aszfaltutakon megrendezett Horvát-ralin. A szervezők kitettek magukért, változatos, technikás szakaszokon tették próbára az autók és a versenyzők képességeit. A világbajnokságba frissen visszatérő Mads Ostberg és navigátora, Torstein Eriksen azonban annak ellenére magabiztosan teljesítettek az 1271 kilométeres versenyen, hogy az új autóval korábban viszonylag kevés tapasztalatot szereztek az ehhez hasonló bukkanós, sáros, keskeny utakon.
Ostberget még az utolsó napon felmerülő fékprobléma sem tudta megállítani, kategóriagyőzelmét pedig részben annak a lengéscsillapító-beállításnak köszönhette, amelyet közvetlenül Zágráb előtt, a magyarországi Boldogkő-ralin találtak el – ne feledkezzünk meg ugyanis arról a fantasztikus tényről, hogy a négyszeres norvég bajnok 2021-ben a magyar ralibajnokságban képviseli a Citroën márkát! Noha az évadnyitó verseny csalódással ért véget a 2020-as WRC2 világbajnok számára – az utolsó napon az élről estek vissza az ötödik helyre egy defekt miatt –, az autó beállításaival olyannyira elégedett volt a pilóta, hogy megkérte a szerelőket: vegyék le a lengéscsillapítókat és csomagolják be őket, majd egyszerűen magával vitte azokat Horvátországba. Zágrábban aztán győzelemmel kárpótolta magát a norvég páros.
Persze nem ez a Citroën C3 Rally 2 egyetlen magyar vonatkozása, hiszen autója hazánkban, a Tagai Racing Technology (TRT) műhelyében készült. Tagai Tamás, a TRT tulajdonosa és vezetője hosszú évek óta ápol bensőséges munkakapcsolatot a Citroën Racinggel. Az ebből adódó profizmusnak és bizalomnak köszönhetően a TRT egyike lehetett annak a mindössze két műhelynek a világon, ahol a C3Rally 2 versenyautók épülnek. Tagai Tamás szerint az, hogy egy ismeretlen ralin győzni tudtak, mindennél jobban igazolja a csapat és az autó képességeit.
A Citroënt három további csapat is képviselte Horvátországban: a WRC3-ban versenyző Yohan Rossel és navigátora, Alexandre Coria a tizenegyedik gyorsasági szakaszon felborult, ám a hátralévő szakaszokon rutinosan dolgozták le hátrányukat, így végül a tizenkilenc gyorsaságiból hetet megnyerve a géposztály harmadik helyén zárták a futamot, és ami a legfontosabb, megőrizték elsőségüket a bajnokságban. Szintén a WRC3-ban erősíti a Citroënt a Nicolas Ciamin–Yannick Roche duó, akik négy pontot hoztak el Zágrábból, és ezzel a géposztály második helyén állnak a most kibontakozó bajnokságban. A Citroën és a rali-világbajnokság újoncai, Pierre Roché és Cédric Mondon számára ígéretesen indult a verseny, ám a tizenharmadik gyorsaságin elszenvedett borulás után feladni kényszerültek a ralit.