Nem egészen egy év telt el azóta, hogy a világ megismerte az Alpine leendő városi sportautójának terveit – az A290_β (béta) tanulmányautó azonnal levette a lábáról a világot, a gyár pedig azóta is feszített tempóban fejleszti a szériaverziót, amely a most közzétett kémfotók tanúsága szerint közel áll a tanulmányhoz.
A hajtásláncra vonatkozó konkrétumokat továbbra sem árultak el, megerősítették viszont, hogy az A290 hosszúsága 399, szélessége 182, magassága pedig 152 cm lesz; a tengelytáv 253 cm.
A szériamodell tehát minimálisan lesz csupán rövidebb (-6 cm), alacsonyabb (-4 cm) és keskenyebb (-3 cm), mint a koncepciójármű, ugyanakkor jelentősen hosszabb (+7 cm) és szélesebb (+5 cm), valamint minimálisan magasabb (+ 2 cm) lesz a műszaki és formai alapjait adó Renault 5 E-tech Electric ferdehátúnál.
A hajtásláncra vonatkozó konkrétumokat továbbra sem árultak el, megerősítették viszont, hogy az A290 hosszúsága 399, szélessége 182, magassága pedig 152 cm lesz; a tengelytáv 253 cm.
A szériamodell tehát minimálisan lesz csupán rövidebb (-6 cm), alacsonyabb (-4 cm) és keskenyebb (-3 cm), mint a koncepciójármű, ugyanakkor jelentősen hosszabb (+7 cm) és szélesebb (+5 cm), valamint minimálisan magasabb (+ 2 cm) lesz a műszaki és formai alapjait adó Renault 5 E-tech Electric ferdehátúnál.