2025 nyarán nyolc számjegyűre váltott a képzeletbeli számláló, amely a Suzuki Swift világszerte eladott példányait tartja számon. A tízmilliós darabszám komoly teljesítmény, főleg, hogy viszonylag gyorsan állított elő ennyit globális kisautójából a Suzuki: a közelmúltban a Wagon R+ is elérte ezt a mérföldkövet, de harminckettő, nem pedig húsz év alatt. Másoknak talán nem tűnne fel, de Magyarországon, ahol az autógyártás ismételt beindításának volt az egyik sarokköve a Swift, most sokan felkapják a fejüket: milyen húsz év?! Hiszen ezzel a modellel indította be gyártósorait az esztergomi Magyar Suzuki, ez pedig 1992-ben történt.
A hiba nem az Ön készülékében van, de nem is a Suzuki adminisztrátorai tévedtek. Csupán arról van szó, hogy a gyártó a Swift nevet eredetileg egy meglévő típus, a Cultus exportpiaci változatához találta ki még 1984-ben, az első generációs modellnél.
A hiba nem az Ön készülékében van, de nem is a Suzuki adminisztrátorai tévedtek. Csupán arról van szó, hogy a gyártó a Swift nevet eredetileg egy meglévő típus, a Cultus exportpiaci változatához találta ki még 1984-ben, az első generációs modellnél.







