Az Egyesült Királyság legnagyobb ügyfél-elégedettségi felmérésén magasan a Suzuki bizonyult a legkiválóbb autógyártónak. Sőt: az összes iparágat és piaci területet nézve is kevés olyan márka van, amely több örömet okozna ügyfeleinek, mint a Suzuki.
Az összesen 256 gyártót és szolgáltatót vizsgáló felmérésen az összesített ötödik, ezen belül az autómárkák között – hatalmas előnnyel – az első helyen végzett a Suzuki abban a rangsorban, amelyet 2008 óta félévente tesz közzé a brit UKCSI Institute of Customer Service. Az Egyesült Királyság ügyfél-elégedettségi indexét (UKCSI) a fogyasztók körében folyamatosan végzett felmérések eredményei határozzák meg. A most közzétett információk a 2021 kora őszén, illetve 2022 kora tavaszán lejegyzett benyomásokat – összesen több mint tízezer fogyasztó véleményét – tükrözik. A szervezet tizenhárom piaci szegmensben, számos részterületen méri az ügyfelek elégedettségét, majd az így kapott pontszámokat súlyozva összegzik.
Az összesen 256 gyártót és szolgáltatót vizsgáló felmérésen az összesített ötödik, ezen belül az autómárkák között – hatalmas előnnyel – az első helyen végzett a Suzuki abban a rangsorban, amelyet 2008 óta félévente tesz közzé a brit UKCSI Institute of Customer Service. Az Egyesült Királyság ügyfél-elégedettségi indexét (UKCSI) a fogyasztók körében folyamatosan végzett felmérések eredményei határozzák meg. A most közzétett információk a 2021 kora őszén, illetve 2022 kora tavaszán lejegyzett benyomásokat – összesen több mint tízezer fogyasztó véleményét – tükrözik. A szervezet tizenhárom piaci szegmensben, számos részterületen méri az ügyfelek elégedettségét, majd az így kapott pontszámokat súlyozva összegzik.
A felmérésben összesen huszonhét autómárka teljesítményét értékelték ügyfeleik, és a Suzuki minden versenytársát messze megelőzve végzett az első helyen. A márka összpontszáma 85,9 százalék volt, jóval az autópiaci átlag (81,0%) fölött. A teljes, 256 szolgáltatót, kereskedőt és gyártót rangsoroló listán az előkelő ötödik helyen végzett a Suzuki, olyan, nemzetközileg elismert szereplőket utasítva maga mögé, mint az Apple, a Netflix, az Amazon vagy az Ikea.
A japán autógyártó teljesítményére jellemző, hogy a második legjobb autómárka, egy német prémiumgyártó az összesített huszonkettedik helyen (azaz tizenhét hellyel a Suzuki mögött) végzett. A Suzuki eredményét még értékesebbé teszi, hogy az autóipar vezeti azon szektorok listáját, amelyek a legnagyobb mértékű javulást (1,9 százalékpont) érték el az elmúlt egy év során, azaz itt különösen erős a verseny. Pont ugyanennyivel javított egyébként saját eredményén ugyanezen időszak alatt a Suzuki.
A japán autógyártó teljesítményére jellemző, hogy a második legjobb autómárka, egy német prémiumgyártó az összesített huszonkettedik helyen (azaz tizenhét hellyel a Suzuki mögött) végzett. A Suzuki eredményét még értékesebbé teszi, hogy az autóipar vezeti azon szektorok listáját, amelyek a legnagyobb mértékű javulást (1,9 százalékpont) érték el az elmúlt egy év során, azaz itt különösen erős a verseny. Pont ugyanennyivel javított egyébként saját eredményén ugyanezen időszak alatt a Suzuki.
A felmérésen, ahol 2019 óta ötödik alkalommal bizonyult a legjobb autómárkának a Suzuki, a megkérdezett fogyasztók olyan értékek mentén értékelik a szolgáltatókat, mint a beléjük fektetett bizalom, a tapasztalat és szakértelem, az ügyfélkezelési filozófia, az érzelmi kötődés erőssége, vagy az etikai értékrend. A Suzuki az autóiparban az első helyen végzett a bizalom és az ügyfélhűség kérdésében, és az egész piacra vonatkozóan kiemelkedően jól teljesített az „Ajánlaná a márkát másoknak?” kérdésre adott válaszok tekintetében.