peugeot-2008

Hamarosan érkezik a megújult 2008-as Peugeot!

hirdetés
A Peugeot leleplezte a 2008-as modell faceliftest változatát: az autó az 508-ashoz hasonló hűtőmaszkkal érkezik, már itt is “tripla karom” formájú a nappali menetfény, és a hátsó lámpatesteket is átdolgozták.
A nemrégiben megújult 508-as formanyelvét követi a 2008-as Peugeot is. A lökhárító fényes fekete betéteibe integrálták a hármas osztatú ledcsíkokat, és a hűtőmaszk is megújult, követve az új márkaarculatot. Természetesen megkapta az új Peugeot-emblémát is az autó.
Az új 2008-as hatféle színben lesz rendelhető: Szelénszürke, Cumulus szürke, Okenite fehér, Nera Fekete , Elixir piros és Vertigo kék. A tükörházak mindegyik változaton fényes feketék, míg a GT modellek fekete, kéttónusú tetővel érkeznek.

Belül is megújult kicsit a 2008-as Peugeot. Az alapváltozatok kijelzője is 7-ről 10 hüvelykesre nőtt, ez természetesen telefontükrözéssel is elérhető, az extrább modellekben pedig továbbfejlesztették a digitális műszeregységet is.

Két különböző kivitelben lesz elérhető az i-Connect infotainment csomag. Utóbbi nagyfelbontású megjelenítést, valamint testre szabható, widget alapú menürendszert kínál, okostelefon integrációval, valamint az Advanced rendszer esetében online navigációs szolgáltatásokkal és fejlett hangfelismeréssel. A MyPeugeot okostelefonos alkalmazás is további kezelési lehetőségeket kínál, a virtuális szervizkönyv mellett lehetővé teszi, hogy a sofőr otthon megtervezze utazását, majd az útvonalat a feldélzeti navigációs rendszernek továbbítsa.
Az ülések új szöveteket kaptak, beleértve egy új Alcantara kárpitozást, amely opcionálisan rendelhető a GT változatokhoz.
Az új 2008-as számos vezetőtámogató funkcióval érkezik, van benne adaptív sebességtartó, jelzőtábla-felismerés, sávtartó asszisztens, vezetői figyelemfigyelő és holttérfigyelő, valamint a gyalogosokat és a kerékpárosokat is felismerő vészfékrendszer.

Az 1,2 literes turbós, háromhengeres benzinmotor 100 és 130 lóerős változatban érhető el, a dízelmotor 1,5 literes és 130 lóerős. Jövőre már egy 136 lóerős hibrid meghajtás is rendelhető lesz a 2008-ashoz.

Az új elektromos E-2008-ast viszont már erősebb, mint elődje, 156 lóerős villanymotorral szerelik, amelyhez egy 54 kWh-s akkumulátor társul. Ezzel az autó WLTP-szerinti hatótávolsága 345-ről 406 kilométerre növekszik.
2023-ben a 2008-asban is megjelenik a Peugeot újdonsága, a 48V-os hibrid benzinmotor. A 136 lóerős 1,2-es benzinmotor és a hatfokozatú duplakuplungos sebességváltóba integrált 28 lóerős villanymotor párosa akár 15 %-os fogyasztáscsökkenést is jelenthet. Ez a hibrid hajtáslánc városi forgalomban a menetidő több mint 50 százalékában képes kizárólag villanymotorral mozgatni az autót. Erős gázadásnál besegít a benzinmotornak, javítva az autó dinamikáját.

Az új 2008-asok hamarosan érkeznek a hazai kereskedésekbe.