Júniusban már a márkakereskedésekben lesz az 508-as Peugeot vadonatúj szedán és kombi változata. A facelift leginkább az autó orrán érhető tetten, az eddigi egy helyett már három, karom alakú menetfénnyel hasít, és keskenyebbek lettek a fényszórók is. A LED-mátrix fényszórók már az alapfelszereltség részei lesznek.
Az új 508-ason jelentősen változott a hűtőmaszk is, így már jobban illeszkedik az új márkaarculatba, és természetesen megkapta az új emblémát is az autó. Az autó hátulja kevésbé változott, de a lámpák közül eltűnt az oroszlános logó, helyére Peugeot felirat került.
Az utastérben csak apróbb újítások vannak, eltűnt a váltókar, azt billenőkapcsolóra cserélték és a kormányon is már az új embléma fogad.
Az autó motorkínálata nem nagyon változott. Az alapmodellek a háromhengeres, 130 lóerős PureTech 1,2 literes benzinmotorral vagy a négyhengeres, 1,5 literes, 130 lóerős dízelmotorral érkeznek. Mellettük három plug-in hibrid hajtás választható, a 180 és 225 lóerős hibridek elsőerékhajtással jönnek, a csúcsmodell viszont összkerekes és 360 lóerős.
Az utastérben csak apróbb újítások vannak, eltűnt a váltókar, azt billenőkapcsolóra cserélték és a kormányon is már az új embléma fogad.
Az autó motorkínálata nem nagyon változott. Az alapmodellek a háromhengeres, 130 lóerős PureTech 1,2 literes benzinmotorral vagy a négyhengeres, 1,5 literes, 130 lóerős dízelmotorral érkeznek. Mellettük három plug-in hibrid hajtás választható, a 180 és 225 lóerős hibridek elsőerékhajtással jönnek, a csúcsmodell viszont összkerekes és 360 lóerős.
Az 508-as reklámfilmjében a hosszú távú versenyekre tervezett 9X8 Hypercar is szerepel. A tavaly bemutatott versenyautó mindössze 1030 kilogramm és csaknem 680 lóerős. Egy 2,6 literes V6-os turbómotor, valamint egy villanymotor hajtja: az előbbi a hátsó, az utóbbi az első kerekeket.