Hírek
A Renault a legkreatívabb autómárka
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Egy márka szemléletéről és alapvető értékrendjéről szinte mindent elárul, milyen reklámokkal igyekszik megszólítani fogyasztóit. A Renault például olyanokkal, amelyek minden szakmai díjat elnyernek.
A kreativitás egyike azoknak a műfajoknak, ahol a múltban elért sikerek nem feltétlenül határozzák meg a jövőben mutatott teljesítményünket.
Ha azonban az ügyfél és az ügynökség (jelen esetben a Renault és a Publicis) hosszú, évtizedekben mérhető időt tölt együtt, a személyi és tárgyi változások ellenére olyan szoros, bensőséges kapcsolat alakulhat ki közöttük, ami a bevezető cikkünk felvetésének pont az ellentézisét eredményezheti: elképzelhető olyan együttműködés, amely nem hibázik.
Ha azonban az ügyfél és az ügynökség (jelen esetben a Renault és a Publicis) hosszú, évtizedekben mérhető időt tölt együtt, a személyi és tárgyi változások ellenére olyan szoros, bensőséges kapcsolat alakulhat ki közöttük, ami a bevezető cikkünk felvetésének pont az ellentézisét eredményezheti: elképzelhető olyan együttműködés, amely nem hibázik.
A Renault 2023-ban kilencvennégy nemzetközi szakmai díjat nyert kreatív kampányaival; idén ez a szám nyolcvan, ám ne feledjük, hogy az évnek még csak a fele telt el!
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://www.carnet.hu/renault/hirek/a-renault-a-legkreativabb-automarka
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://www.carnet.hu/renault/hirek/a-renault-a-legkreativabb-automarka