Szinte biztosan kijelenthetjük, hogy a Wrangler vásárlók nagy többségénél a döntésben fontos szerepet játszik az is, hogy nyáron egy szokványosnak semmiképp nem nevezhető kabrióként is használható. Mint a Jeep esetében már sokszor említettük, a hagyományok fontos szerepet játszanak. A tető és az ajtók levétele, valamit a legújabb modell esetében a már újra lehajtható szélvédő is a márka 80 éves történelmére mutat vissza: így nyerték meg a háborút is, pucér Jeepekkel.
Manapság viszont vannak sajnos szabályok, melyeket, ha ugyan nem is mindig követelnek meg tőlünk, sajnos muszáj betartani. Nézzünk mik a követelmények a szabályos nyári használathoz.
Ponyvatető
Akár gyári Mopar, akár más, utángyártott ponyvatetőt választottunk, bármelyiknek bármelyik funkcióját teljes nyugalommal használhatjuk, semmilyen rendelet vagy szabályozás nem tiltja. Ha esetleg nincs ponyvatető az autóhoz, akkor sincs ok az aggodalomra, nyugodt szívvel használjuk, a jármű kialakítása és homologizációja megengedi a keménytető eltávolítását is.
Szélvédő
Mivel a JL Wrangler kialakítása újra lehetővé teszi a szélvédő lehajtását szabályosan használható így is. A régebbi modelleknél a bukócső kialakítása teljesen eltérő volt, lehajtás után csak az első ülések mögött maradt bukócső, így ez kicsit kevésbé biztonságos, de mivel ezek is így gördültek le a szalagról jogilag semmilyen akadályba nem ütközik.
Ajtók
Az örök kérdés: ha így gyártották, miért nem engedélyezett? A kérdés jogos, főleg, hogy a JL és JT modellek esetén a menetközben is aktiválható hátsó kamera pont azt a célt szolgálja, hogy leszerelt ajtók (és ezáltal tükrök) esetén is lássuk mi történik mögöttünk. A magyar szabályozás sajnos kicsit szigorúan veszi ezt. Ugyanis a hiedelemmel ellentétben nem elég két külső tükröt felszerelni, az utasok biztonsága az első, ezért legalább egy láncot fel kell szerelni, ami a kiesést hivatott megakadályozni. (Igen, ez teljesen komoly) Ennél egy fokkal elegánsabb megoldás a képen látható nyári ajtó, melynek használata már teljesen legális.