Kupés tetővonallal érkezik a DS Automobiles zászlóshajója, amelynek végre elárulták a nevét: N° 8. Az autóról eddig csak részletekben közöl információkat a gyártó, eddig annyit tudni, hogy a hatékony aerodinamika miatt az autó akár 750 kilométer megtételére képes lesz.
A DS a tervek szerint még idén leleplezi az új modelljét. Eddig csak néhány fotót mutattak meg az álcázott autóról, elárulták a hatótávolságát, most pedig a nevét és egyben a logóját, illetve a műszerfalát mutatták meg.
A DS az új típussal együtt egy új elnevezési filozófiát is bevezet, amely összekapcsolja a jelenlegi és jövőbeli modelleket, megőrizve a számokat, de merészebb logikát alkalmazva a számozás tekintetében.
A sajtóközlemény szerint ehhez a stratégiához határozottabb márkajelenlét társul, az autó elején látható emblémával és a hátsó DS Automobiles felirattal.
A DS az új típussal együtt egy új elnevezési filozófiát is bevezet, amely összekapcsolja a jelenlegi és jövőbeli modelleket, megőrizve a számokat, de merészebb logikát alkalmazva a számozás tekintetében.
A sajtóközlemény szerint ehhez a stratégiához határozottabb márkajelenlét társul, az autó elején látható emblémával és a hátsó DS Automobiles felirattal.
A N° számozás bevezetése a DS Automobiles modellek új generációját jelzi, és egyben kikacsintás a francia nyelvre, mivel a “numéro” francia írásmódját jelöli. Az N melletti ° karakter logóban megjelenő, gyémánthoz hasonló alakja pedig az elegancia és a szakértelem szimbóluma.
A DS Automobiles jövőbeli termékpalettája ezt az új elnevezési logikát követi majd. A szám a modell méretének és szegmensének fog megfelelni. Az első kép, amit az autó belsejéről megmutattak, az autó műszerfalát ábrázolja. Letisztult, tágas és nagyon elegáns, a képeken is az látszik, hogy a DS-hez méltó, minőségi anyagokat használtak fel.
Mint írták: a belső térben a tengerészet világa által inspirált letisztultság tökéletesen ötvözi a magas szintű technológiát és a szaktudást. Az ajtók díszítései körülölelik az utasokat, és példátlan módon integrálják a hang- és világítási rendszereket. A fény látványos felhasználása fokozza a műszerfal légies kialakítását. Olyan, mintha lebegne, és a nyugalom érzetét kelti.
A DS csúcsmodellje is a Stellantis STLA Medium platformjára építkezik, ugyanúgy, mint a Peugeot e-3008, így várhatóan ugyanazt a 98 kWh kapacitású akkumulátort használják.