280 lóerő, összkerékhajtás, 50-50 százalékos súlyelosztás, és nagyon gazdag felszereltségi szint. Ezt kínálja az Alfa Romeo Giulia “Gyors” változata. Gyors bizony, amely jelen esetben olaszul picit jobban hangzik: Veloce. Olyan jól hangzik, hogy az olaszok rá is írják a Giulia sárvédőjére, hogy tisztában legyen vele mindenki. De nézzük meg, milyen izgalmas felszereltségi szintekkel érhető el még a Giulia 2022-ben!
Az Alfa Romeo szedánja jelenleg öt változatban rendelhető. A 2022-es modellévre jelentősen átvariálták és leegyszerűsítették a felszereltségi szinteket, ezzel jelentős változások történtek.
A Super
A “belépő” modell, a Super, amely “sima” hátsókerék-hajtásos, 200 lóerős turbóbenzines, vagy 190 lóerős turbódízel motorral. A Super felszereltségi szint 14.350.000 forinttól kezdődik, és alapfelszereltségként kínálja a bi-xenon fényszórókat, a kulcsnélküli nyitást, a szövetüléseket, a sportos, fekete tetőkárpitot, az első és hátsó parkolóradart, és a tolatókamerát is. A fedélzeti rendszer pont ugyanolyan, mint az összes többi felszereltségi szinten: van benne telefontükrözés, érintőképernyős a kijelző, és vezetéknélküli telefontöltőt is kapunk. Ehhez a változathoz nem rendelhetőek viszont a kormányok mögötti sebességváltó fülek. Az autó 17 collos könnyűfém felnivel rendelhető.
A Sprint
A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető.
A Turismo Internazionale
A Turismo Internazionale (Ti) elnevezést az Alfa mindig a nagyon jól felszerelt és sportos modelljeinél használta. Nincs ez máshogy most sem, a Ti változat már a 280 lóerős benzinmotorral, vagy a 210 lóerős dízel erőforrással, és a Q4 összkerék-hajtással érkezik. Az összkerekes dízel Giulia 17.985.000 forinttól kezdődik, míg a benzines változat 19.250.000 forinttól indul. Ettől a felszereltségi szinttől már a nagyobb féktárcsákat is megrendelhetjük és alapból már a nagyobb teljesítményű, kanyarkövetős xenon fényszórókkal szerelik az autót.
A Veloce
Az ugyancsak összkerék-hajtású Veloce nem gyorsabb a Ti-nél, de sokkal jobban felszerelt, és itt már még több variálhatóság is megjelenik. Ez a modellváltozat már alapból a combtámaszos, perforált bőrüléssel érkezik, és ha megrendeljük hozzá a prémium csomagot, akkor akár bőrborítású lehet a műszerfal, az ajtók felső része és a kartámasz. A prémium csomagban benne van a Harman Kardon audiorendszer 13 hangszóróval, egy mélynyomóval és 900 wattos erősítővel.
A Velocét részlegesen önzáró differenciálművel szerelik, amely még komolyabbá teszi az összkerék-hajtást.
A Velocéhoz rendelhető a speciális Misano kék fényezés, de a háromrétegű Etna piros és az Ocra sárga fényezés is.
A Velocét részlegesen önzáró differenciálművel szerelik, amely még komolyabbá teszi az összkerék-hajtást.
A Velocéhoz rendelhető a speciális Misano kék fényezés, de a háromrétegű Etna piros és az Ocra sárga fényezés is.
A Quadrifoglio
A csúcsmodell, a nagyvad, a Quadrifoglio a Giulia csúcsa. Ebben van a mára már legendássá vált V6-os, duplaturbós 510 lóerős benzinmotor, amely hátsókerék-hajtással párosul. Az autó alatt aktív felfüggesztésű sportfutómű van, és az aktív első légterelő, valamint a hátsó és oldalsó spoilerek segítenek a leszorítóerő megteremtésében. A 29.515.000 forintos csúcsmodellhez további 2.900.000 forintért rendelhető a karbon-kerámia fékrendszer, vagy 2.300.000 forintért a rendkívül sportos, bőr/alcantara borítású Sparco sportülések. Az autó belsejét karbon műszerfal és ajtóbetétek díszítik, itt még a kormánykerékre is jutott a karbonból.
A Quadrifoglio modell 19 collos Q felnikkel érkezik, amelyekre elöl 245/35 R19, hátul pedig 285/30 R19 gumiabroncsokat húztak.
A Giuliából csak a Quadrifoglio modell rendelhető a speciális Montreal zöld háromrétegű gyöngyház fényezéssel, amelynek felára egymillió forint.
Ráadásul a Quadrifoglio sárvédőjét lóhere díszíti, amelynek jelentését egy korábbi cikkünkben alaposan kifejtettünk. Ha érdekel, olvasd el!
https://www.carnet.hu/alfa-romeo/hirek/miert-van-az-alfa-romeokon-lohere
A Quadrifoglio modell 19 collos Q felnikkel érkezik, amelyekre elöl 245/35 R19, hátul pedig 285/30 R19 gumiabroncsokat húztak.
A Giuliából csak a Quadrifoglio modell rendelhető a speciális Montreal zöld háromrétegű gyöngyház fényezéssel, amelynek felára egymillió forint.
Ráadásul a Quadrifoglio sárvédőjét lóhere díszíti, amelynek jelentését egy korábbi cikkünkben alaposan kifejtettünk. Ha érdekel, olvasd el!
https://www.carnet.hu/alfa-romeo/hirek/miert-van-az-alfa-romeokon-lohere