Amióta megjelent a Tonale, az Alfa rajongók azonnal a Giuliára és a Stelvióra photoshopolták a hármas tagolású lámpatestjét, és a gyár, mintha hallgatott volna erre a “kívánságra”... pár hónappal később megjelentek az első kémfotók az elmaszkírozott lámpájú Giuliákról és Stelviókról, most pedig lehullott a lepel. 2023-tól a két nagyobb Alfa is adaptív LED mátrix technológiát használó első fényszórókkal lesz rendelhető. A hármas tagolású lámpatest visszaidézi az elődmodelleket, a 159-es Alfát, de a Sprint Zagatót is. Ezek a lámpatestek már automatikusan a sebességhez és az útviszonyokhoz igazítják vetítési képüket.
Kicsit változik az autók külseje is, megújult a pajzs és más lett a beömlők rácsozata is. De az igazi újdonság kívül az új, Moon Light nevű matt szürke fényezés, amely a Competizione elnevezésű, limitált csomaghoz jár majd.
A másik izgalmas újdonság, hogy mindkét autó megkapja a Tonaléban már megismert digitális műszeregységet. A kormány mögött egy 12,3 colos képernyőn három különböző módon lehet megjeleníteni az adatokat. A Heritage elnevezésű megjelenés a hatvanas, hetvenes évekbeli Alfa Romeók műszerfalát olyan jellegzetes formai elemekkel idézi meg, mint a fejük tetejére állított számjegyek a sebességmérő skála végén. Emellett még egy sportos és egy letisztult megjelenés közül választhatunk.
A másik izgalmas újdonság, hogy mindkét autó megkapja a Tonaléban már megismert digitális műszeregységet. A kormány mögött egy 12,3 colos képernyőn három különböző módon lehet megjeleníteni az adatokat. A Heritage elnevezésű megjelenés a hatvanas, hetvenes évekbeli Alfa Romeók műszerfalát olyan jellegzetes formai elemekkel idézi meg, mint a fejük tetejére állított számjegyek a sebességmérő skála végén. Emellett még egy sportos és egy letisztult megjelenés közül választhatunk.
A Giulia és a Stelvio is megkapja a Tonaléban bevezetett, NFT technológiát használó tanusítványt. Ez a technológia blokklánc alapú, amely azt jelenti, hogy a járművek fontosabb karbantartási és egyéb történésekkel kapcsolatos bejegyzései bizalmasak és utólag nem módosíthatók, azaz például nem lehet majd visszatekerni a kilométerórát.
A már említett Competizione sportcsomag mindegyik motorváltozathoz konfigurálható lesz, bőrkárpitozású műszerfalat, Competizione hímzéssel ellátott, piros varrású bőrülések járnak hozzá, valamint az aktív felfüggesztés is a csomag része.
A 2023-as modellév árai még nem ismertek, de várhatóan még idén megtudjuk, mennyibe kerül majd ez a sok újdonság.
A 2023-as modellév árai még nem ismertek, de várhatóan még idén megtudjuk, mennyibe kerül majd ez a sok újdonság.