Jean-Philippe Imparato, a márka vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy prémium kategóriájú autókat minden méretosztályban lehet gyártani, és véleménye szerint ha az Alfa Romeót nyereségessé szeretnék tenni a következő évtizedben, akkor ahhoz arra van szükség, hogy a jelenleg legnépszerűbb, azaz a B-SUV és a C-SUV kategóriákban is jelen legyenek.
Előbbiben ugyanis 2 millió, az utóbbiban pedig csaknem 3 millió új autót adnak el évente, így egy kisebb részesedés is hatással lenne a márka eladásaira.
A kis Alfa Romeo a pletykák szerint Brennero néven (ez is egy olaszországi hágó) néven térhet vissza, a Stellantisnak pedig gyakorlatilag kész műszaki alapjai vannak az autóhoz. Ugyanis a DS3 Crossback vagy a Peugeot 2008-as is ebben a B-SUV kategóriában versenyez. Kicsit leegyszerűsítve csak egy alfás formatervre lenne szükség az új autóhoz.
Ha elkészülne a legkisebb Alfa, akkor a márka már három méretben kínálna szabadidőautót, hiszen a jelenleg megvásárolható Stelvio a D-SUV kategóriában versenyez.
A kis Alfa Romeo a pletykák szerint Brennero néven (ez is egy olaszországi hágó) néven térhet vissza, a Stellantisnak pedig gyakorlatilag kész műszaki alapjai vannak az autóhoz. Ugyanis a DS3 Crossback vagy a Peugeot 2008-as is ebben a B-SUV kategóriában versenyez. Kicsit leegyszerűsítve csak egy alfás formatervre lenne szükség az új autóhoz.
Ha elkészülne a legkisebb Alfa, akkor a márka már három méretben kínálna szabadidőautót, hiszen a jelenleg megvásárolható Stelvio a D-SUV kategóriában versenyez.