SUZUKI HYBRID
Üzemanyag-takarékos, gazdaságos autók

HIBRIDTECHNOLÓGIA
Eljött az idő, hogy megtapasztalja a Suzuki Hybrid 12V, vadonatúj hibrid benzin-elektromos üzemű, fejlett járműtechnikai rendszerünket. A technológia csökkenti a szén-dioxid kibocsátást, és javítja az üzemanyag-takarékosságot, ami önnek alacsonyabb fenntartási költségeket jelent. Ráadásul könnyebb és kevésbé helyigényes, mint a megszokott hibridrendszerek, ami a könnyűsúlyú karosszériával egyesítve nemcsak még gazdaságosabb, de fürge teljesítményt is biztosít.
A HIBRID CSÖKKENTI
AZ ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁST
Ez a 12 voltos hibrid rendszer olyan helytakarékos, egyúttal könnyűsúlyú egység, amely magában foglalja a generátorként és indítómotorként egyaránt működő integrált indítógenerátort (más néven ISG). A motorhoz szíjjal kapcsolódó ISG a jármű elindulásakor és gyorsításakor segíti a motor működését, ezenkívül regeneratív fékezéssel áramot is fejleszt, ami hozzájárul az üzemanyag-takarékosság javításához és a szén-dioxid kibocsátás csökkentéséhez. Az autókhoz kifejlesztett hibrid benzin-elektromos motorrendszerünk az első utasülés alatt elhelyezett nagy teljesítményű, kompakt lítiumion-akkumulátor segítségével energiatárolásra is képes, emellett az integrált indítógenerátorral működtetett motorleállító funkciót (stop & start) is tartalmaz.


A Suzuki Hybrid 12V rendszer csak az első hidegindításkor használja a motor hagyományos indítómotorját, minden egyéb körülmény esetén az ISG-egység segítségével teszi lehetővé a motor zökkenőmentes és csendes újraindítását. A hibrid gyorsulás közben biztosított energiarásegítés miatt úgy nevezett lágy hibrid rendszernek tekinthető, amely ideális a kompakt autókban történő alkalmazás szempontjából, és mindössze 6,2 kg-mal növeli az összsúlyt. A regeneratív fékezésnek köszönhetően, amelynek során a kinetikus hőenergia villamos energiává alakul, az ISG a hagyományos generátoroknál nagyobb hatásfokkal termel áramot. Az ISG-egység azonnal érzékeli a fékpedál lenyomását, és egyaránt tölti a lítiumion-akkumulátort és a 12 voltos hagyományos akkumulátort.
Tekintse meg bemutatkozó filmünket!