Sok víz lefolyt a koreai Naktong folyón azóta, hogy a Ssangyong (KGM) először épített középkategóriás terepjárót. Nem kell autótörténeti szakembernek lennünk, hogy lássuk, a 4,7 méteres Torrest egészen más fából faragták, mint elődeit. Noha őszinte vonalaival és klasszikus arányaival határozottan jelzi az egyenes vérvonalat, hiányzik belőle az a konzervativizmus, ami miatt elődei sokaknál nem ütötték meg az ingerküszöböt. A Torres eredeti, kreatív, fiatalos – pimasznak is mondhatnánk.
A megjelenés fontos, de lényegesebb kérdés, hogy a használat során beváltja-e a hozzá fűzött reményeket az autó. A német autóklub, az ADAC szerint igen. Ugorjunk előre a végkövetkeztetéshez: véleményük szerint a Torres lehet az a típus, amely végleg leszámol a Ssangyong múltban gyökerező arculatával, és robusztus, megfizethető autók gyártójaként teremti újra a márkát.
A megjelenés fontos, de lényegesebb kérdés, hogy a használat során beváltja-e a hozzá fűzött reményeket az autó. A német autóklub, az ADAC szerint igen. Ugorjunk előre a végkövetkeztetéshez: véleményük szerint a Torres lehet az a típus, amely végleg leszámol a Ssangyong múltban gyökerező arculatával, és robusztus, megfizethető autók gyártójaként teremti újra a márkát.