Amikor a koreai terepjáró-specialista SsangYong nevet változtatott, hogy KGM-ként folytassa pályafutását, azzal egy olyan márka jött létre, amely a több évtized alatt felhalmozott 4x4-es tudást és tapasztalatot hamisítatlanul modern, előremutató formavilággal és élvonalbeli szolgáltatásokkal párosítja. Ennek az átalakulásnak volt az első gyümölcse a Torres, amely a markáns dizájn mellett a márka első tisztán elektromos hajtásláncával is felhívta magára a figyelmet.
Miközben egy magát modernnek tekintő autógyártó nem engedheti meg magának, hogy ne szolgálja ki az emissziómentes mobilitási megoldásra vágyó ügyfélkörét, Európában még mindig komoly a kereslet a részben vagy teljesen belső égésű motorral szerelt járművek iránt. Ezért, hogy a környezetvédelmi megfontolásokat a széles piaci igényekkel kombinálja, a KGM ismét egy vadonatúj technológiát vezetett be, és megépítette első full hibrid hajtásláncát, amely teljessé teszi a Torres kínálatát.
Miközben egy magát modernnek tekintő autógyártó nem engedheti meg magának, hogy ne szolgálja ki az emissziómentes mobilitási megoldásra vágyó ügyfélkörét, Európában még mindig komoly a kereslet a részben vagy teljesen belső égésű motorral szerelt járművek iránt. Ezért, hogy a környezetvédelmi megfontolásokat a széles piaci igényekkel kombinálja, a KGM ismét egy vadonatúj technológiát vezetett be, és megépítette első full hibrid hajtásláncát, amely teljessé teszi a Torres kínálatát.