Viszlát, Ssangyong, helló, KGM! Mostantól Magyarországon is új nevén szólítják a legnagyobb tradíciókkal rendelkező koreai autómárkát és annak termékeit. A KGM pedig nem üres kézzel jött hazánkba: bevezetésével egy időben debütált a vadonatúj Actyon, a márka rég várt, divatos vonalvezetésű, nagy tudású modellje.
A Torres modellen debütált, új formanyelv az Actyonban teljesedik ki, a 474 cm hosszú, 191 cm széles karosszéria felett 168 cm magasban húzódik a tető, amely lebegni látszik, köszönhetően a sötétített A- és B-oszlopoknak. A meredek orr és far robusztus külsőt, a nagy hátsó túlnyúlást felfelé húzott vonalvezetéssel társító dizájn dinamizmust kölcsönöz az autónak, a határozott, keskeny formátumú LED-es lámpatestek egyszerre keltenek prémium és fiatalos hatást.
A Torres modellen debütált, új formanyelv az Actyonban teljesedik ki, a 474 cm hosszú, 191 cm széles karosszéria felett 168 cm magasban húzódik a tető, amely lebegni látszik, köszönhetően a sötétített A- és B-oszlopoknak. A meredek orr és far robusztus külsőt, a nagy hátsó túlnyúlást felfelé húzott vonalvezetéssel társító dizájn dinamizmust kölcsönöz az autónak, a határozott, keskeny formátumú LED-es lámpatestek egyszerre keltenek prémium és fiatalos hatást.