Hírek
Díjesővel kezdi a Peugeot az évet
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Hét értékes elismeréssel kezdte az évet a Peugeot. A márka kettős győzelmet ért el a What Car? Év Autója szavazásán, további három típusát is az év legjobb cégautójának választották meg, az új 208 pedig két díjat nyert a francia autós szaklap év autója versenyén.
Az újév egyben új Év Autója megmérettetéseket is jelent: Európa-szerte megkezdődtek az év legfontosabb újdonságait rangsoroló, a piac legbiztosabb választásait értékelő díjátadók.
A műfajban természetesen az Európai Év Autója (European Car of the Year) díj bír az egyik legnagyobb presztízzsel (a végeredményt márciusban kihirdető szavazáson a belső égésű és elektromos motorral egyaránt megvásárolható, új generációs 208-as képviseli a Peugeot-t a hét finalista között), ám sem szakmai, sem fogyasztói szempontból nincs kisebb jelentősége a kontinens legnagyobb autóipari folyóiratai által összeállított dicsőséglistáknak. Ezekből pedig január derekáig máris hetet nyertek el a Peugeot különböző típusai. Az Év Autója díjak idei sorát a brit Company Car and Van magazin nyitotta meg.
A műfajban természetesen az Európai Év Autója (European Car of the Year) díj bír az egyik legnagyobb presztízzsel (a végeredményt márciusban kihirdető szavazáson a belső égésű és elektromos motorral egyaránt megvásárolható, új generációs 208-as képviseli a Peugeot-t a hét finalista között), ám sem szakmai, sem fogyasztói szempontból nincs kisebb jelentősége a kontinens legnagyobb autóipari folyóiratai által összeállított dicsőséglistáknak. Ezekből pedig január derekáig máris hetet nyertek el a Peugeot különböző típusai. Az Év Autója díjak idei sorát a brit Company Car and Van magazin nyitotta meg.
A flottapiaci szakfolyóirat szerint az „átlagos villanyautóknál sokkal tetszetősebb, izgalmasabb, stílusosabb és élvezetesebb” Peugeot e-208 a legjobb választás, ha céges villanyautót keresünk. Középkategóriás cégautónak nincs jobb választás a Peugeot 508-asnál, mivel „filmsztárokhoz méltó megjelenése nem csorbítja az autótól elvárható, nagyfokú praktikumot”, dízelmotorral pedig 5,0 liter/100km körüli üzemanyag-fogyasztással számolhatunk. Ami pedig a kompakt furgonokat illeti, a Peugeot Partner a legésszerűbb döntés.
A Peugeot 5008 a brit What Car? folyóirat szerkesztői szerint is telitalálat. Idén sorban harmadszor választották meg a modellt az év legjobb nagy szabadidőjárművének.
A Peugeot 5008 a belső tér tágasságával és kiemelkedő variálhatóságával, gazdag kapcsolódási és biztonsági felszereltségével, valamint kedvező költségeivel nyűgözte le a zsűrit. „A nagy crossoverek vásárlói tágas, praktikus autót keresnek, és ezen a téren egyetlen versenytársa sem érhet fel az 5008-assal, még közel kétszer ennyiért sem.” – hangzott a verdikt.
A What Car? számos más folyóirattal ellentétben nem csak az év újdonságait veszi figyelembe Év Autója díjainak megszavazásakor, hanem az összes, aktuálisan elérhető modellt.
A Peugeot 5008 a belső tér tágasságával és kiemelkedő variálhatóságával, gazdag kapcsolódási és biztonsági felszereltségével, valamint kedvező költségeivel nyűgözte le a zsűrit. „A nagy crossoverek vásárlói tágas, praktikus autót keresnek, és ezen a téren egyetlen versenytársa sem érhet fel az 5008-assal, még közel kétszer ennyiért sem.” – hangzott a verdikt.
A What Car? számos más folyóirattal ellentétben nem csak az év újdonságait veszi figyelembe Év Autója díjainak megszavazásakor, hanem az összes, aktuálisan elérhető modellt.
Így lehetett idén sorban harmadszor kategóriaelső a Peugeot 5008: hiába érkeznek új kihívók, a francia hétüléses modell még most, pályafutása negyedik évében is a szegmens legkiválóbb ajánlatának számít, méghozzá árkategóriától függetlenül.
A What Car? Év Autója szavazásán az új generációs Peugeot 208 is kategóriagyőzelmet aratott a kisautók felsőházában: az autó a zsűri véleménye szerint kényelmesebb, mint némely prémium vetélytársa, a biztonsági technológiák terén pedig hiánytalan csomagot kínál.
Elismerést vívott ki magának az igényes, tartós, látványos és futurisztikus belső tér, a kapcsolódási és infotainment rendszerek fejlettsége valamint a tágas csomagtartó is.
Az angol szaklapok mellett a francia sajtó sem tétlenkedett: az 1927-ben alapított L’Argus autós újságból kinőtt Argus médiabirodalomnál nem egy, hanem rögtön két korona is jutott a Peugeot 208 számára.
Elismerést vívott ki magának az igényes, tartós, látványos és futurisztikus belső tér, a kapcsolódási és infotainment rendszerek fejlettsége valamint a tágas csomagtartó is.
Az angol szaklapok mellett a francia sajtó sem tétlenkedett: az 1927-ben alapított L’Argus autós újságból kinőtt Argus médiabirodalomnál nem egy, hanem rögtön két korona is jutott a Peugeot 208 számára.
Hibátlan belső terével, valamint belső égésű és elektromos hajtáslánc-kínálatával az év legjobb kisautójának bizonyult a kiadó szavazásán. Ezek az érvek olyannyira erősnek bizonyultak, hogy a modell a végső összesítésben az Argus-díjak legértékesebbikét: az Argus 2020. Év Autója címet is elnyerte, megelőzve a Tesla Model 3-at.