Hírek

Variációk egy legendára
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Tizenkilencre húztak lapot a Ford tervezői, amikor megépítették a Mustang elektromos-szabadidőjármű-változatát – és bejött, de még mennyire! Nem a Mach-E volt azonban az első próbálkozás, hogy modellcsaláddá bővítsék a Mustangot…
Ha átböngésszük a Ford 2024-es értékesítési számait, egy valami különösen szembeötlő: a cég elektromos családi terepkupéjából többet adtak el a márka hazai piacán, mint kétajtós sportkocsijukból. Ez önmagában nem kellene, hogy meglepő legyen, csakhogy itt ugyanannak a modellcsaládnak a két tagjáról van szó, és ez más megvilágításba helyezi a dolgokat.
Az „igazi” Mustang, azaz a kupé- vagy kabriókarosszériás sportautó egy legenda, amely (ha az ügyfelek és a cég közös akarata érvényesül) örökre velünk marad, és amelynek forgalmában semmi szerepet nem játszanak az észérvek. A Mustang Mach-E viszont már más tészta, amivel bemutatásakor jelentős kockázatot vállalt a Ford.
Az „igazi” Mustang, azaz a kupé- vagy kabriókarosszériás sportautó egy legenda, amely (ha az ügyfelek és a cég közös akarata érvényesül) örökre velünk marad, és amelynek forgalmában semmi szerepet nem játszanak az észérvek. A Mustang Mach-E viszont már más tészta, amivel bemutatásakor jelentős kockázatot vállalt a Ford.
A Mach-E azonban pont jókor érkezett, jó helyre: a világ vele együtt nőtt fel az elektromos közlekedés kihívásaihoz, így ma, amikor (reméljük, átmenetileg) megtorpant az e-piac bővülése, az újoncok száma viszont rohamosan emelkedik, a Mustang Mach-E magától értetődő és meghatározó tényező maradt az elektromos járművek eladásaiban.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/ford oldalon:
https://carnet.hu/ford/hirek/variaciok-egy-legendara
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/ford oldalon:
https://carnet.hu/ford/hirek/variaciok-egy-legendara