Hírek

Valós körülmények között tesztelte a Peugeot az E-3008 hatótávolságát
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A gyártók a WLTP, azaz a a Könnyű Gépjárművek Világszerte Összehangolt Teszteljárása alapján határozzák meg autóik fogyasztását, amit aztán a normál használatban általában csak megközelíteni sikerül. A Peugeot ezért azt gondolta, hogy nem steril, laboratóriumi körülmények között méri meg az egyik legújabb elektromos autójának áramfogyasztását és hatótávolságát, hanem normál használat mellett.
A Peugeot tesztelői az új, többszörösen díjnyertes E-3008-ast vitték utcára, és úgy próbálták meg használni, ahogyan a vásárlók fogják. Feltöltötték az akkucsomagot, majd hosszú útra indultak vele.
A próbaút Párizs és Nizza között zajlott, azaz Franciaország északi régiójából egészen a Riviéráig tartott, a távolság pedig mintegy ezer kilométer volt.
A mai technológiai fejlettség és akkumulátortechnológia mellett ezer kilométer hosszú táv egy villanyautónak, az elérhető modellek zöme ilyen távolság és autópálya-sebesség mellett akár négyszeri töltést is igényel.
A próbaút Párizs és Nizza között zajlott, azaz Franciaország északi régiójából egészen a Riviéráig tartott, a távolság pedig mintegy ezer kilométer volt.
A mai technológiai fejlettség és akkumulátortechnológia mellett ezer kilométer hosszú táv egy villanyautónak, az elérhető modellek zöme ilyen távolság és autópálya-sebesség mellett akár négyszeri töltést is igényel.
A Peugeot STLA Medium platformja – ez adja az E-3008 és az E-5008 műszaki alapját is – azonban bizonyította alkalmasságát és fejlettségét, hiszen az ezer kilométeres túra során mindössze kétszer kellett megállni az autóval elektromos töltőnél.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/peugeot oldalon:
https://carnet.hu/peugeot/hirek-2/valos-korulmenyek-kozott-tesztelte-a-peugeot-az-e-3008-hatotavolsagat
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/peugeot oldalon:
https://carnet.hu/peugeot/hirek-2/valos-korulmenyek-kozott-tesztelte-a-peugeot-az-e-3008-hatotavolsagat